با رمز یا "ابا عبدالله الحسین(ع)"؛

مرحله دوم رزمایش بزرگ عاشورائیان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مرحله دوم رزمایش بزرگ عاشورائیان به صورت همزمان در سراسر استان سیستان و بلوچستان از صبح امروز آغاز شد وبه مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۷۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار امام اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم اعلام آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ عاشورائیان به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان در سراسر استان  از صبح امروز عملیات اجرایی آن شروع شد، اظهار داشت:  رزمایش  بزرگ عاشورائیان در دو مرحله و با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان این خطه پهناور درحال اجرا است که شامل 79 گردان بیت المقدس، 24گردان کوثر، 9گردان امام علی(ع)، 19 گردان امام حسین(ع) و یک گردان فاتحین می شوند.

 وی ادامه داد: این رزمایش در دو مرحله در حال اجرا می باشد، مرحله اول آن از 10 تا 16 شهریور و مرحله دوم آن از 17 تا 19 شهریور ماه جاری به مدت سه روز در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در حال احرا است.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ عاشورائیان در استان با شعار "بسیج، امنیت و اقتدار، خاطر نشان کرد:  تامین امنیت دسته های هیئت های عزادار و محل تجمع عزاداران لز اهداف اجرای مرحله دوم این رزمایش می باشد.

گشتاسبی در ادامه حفط دستاوردهای انقلاب، جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه حمایتی مردم از نظام اسلامی، تقویت روحیه نیروهای شرکت کننده در رزمایش، آمادگی برای جنگ و غیره از جمله اهداف کلی اجرای دو مرحله رزمایش بزرگ عاشورائیان در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات