مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور در جمع عزاداران سپاه کربلا؛

حرف منتقدان طرح عفاف و حجاب از رفوزه شدن در امتحان کربلا هم بدتر است

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور گفت:در هیئت دولت شنیده می شود که به اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی انتقاد می کنند، و یا اینکه می گویند نظام اسلامی نباید مردم را به بهشت ببرد، این حرف ها از رفوزه شدن در امتحان صحرای کربلا هم بدتر است.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور،صبح امروز در جمع عزاداران سپاه کربلا ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، یکی از سنت های الهی در عاشورا را مسئله امتحان و آزمایش برشمرد و گفت: همان طور که دوران دفاع مقدس جنگ مردی و نامردی بود، آوردگاه عاشورا یکی از ابعاد آن آزمون و امتحان بود و این سنت الهی در پهنه عاشورا برگزار شد که ماده آن عشق بود.

حجت الاسلام ادیانی به آیه ای که حضرت اباعبدالله (ع) در شب عاشورا قرائت فرمودند اشاره و اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) آیه ای از امتحان و آزمایش خواندند . که در این آزمون عده ای مردود ، تجدید و عده ای هم سربلند شدند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور توابین را جز تجدیدی های آزمون کربلا خواند و ادامه داد: بصیرت یعنی اقدام به موقع و به هنگام و اگر همین چهارهزار نفر در وقت امتحان ، درست عمل می کردند،سر پسر فاطمه(س) بر روی نیزه نمی رفت اما آنها در وقت امتحان درست عمل نکردند.

حجت الاسلام ادیانی با تصریح براینکه 30 هزار کوفی هم جز مردودی های این امتحان بودند و در برابر حضرت اباعبدالله(ع) ایستادند، افزود: شمر جانباز جنگ صفین است و در جنگ علیه معاویه در لشکر امیرالمومنین علی (ع) شمشیر زد نه از این جهت که امام علی (ع) را امام شرعی می دانست و در جنگ صفین حضور پیدا کرد از این بابت که امام علی(ع) خلیفه مسلمین بود در جنگ شرکت کرد. لذا شمر روزی جانباز جنگ صفین بود و امروز شد جلاد کربلا که در زیارت عاشورا آن را لعن می کنید.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور گروه سومی که در آزمون کربلا سربلند بیرون آمدند را اصحاب و یاران امام حسین(ع) خواند و اضافه کرد: شهدای کربلا دومدال افتخار دارند یکی وفاداری است و دیگری عشق به امام .

حجت الاسلام ادیانی با اظهار به اینکه تعلقات مادی و به ظاهر مقدس نما انسان را در آزمون iای گوناگون شبیه شمر یا توابین می کند، که از رفوزه های کربلا بودند، گفت:وقتی دست انسان از ولی خدا جدا شود آن وقت شمر می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور در جمع عزاداران سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود ارادت و عشق مردم ایران به اهل بیت(ع) را ضامن بقای جمهوری اسلامی ایران است دانست و گفت: حوادث سخت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هم آوردگاه امتحان و آزمون بود که عده ای ریزشی داشت.

این مقام مسئول مسئله فرهنگی را یکی از میدان های امتحان برشمرد وافزود: وقتی رهبر معظم انقلاب از تهاجم فرهنگی گفتند برخی افراد آن را ندیدند که دوباره معظم له از شبیخون،غارت و ناتوی فرهنگی سخن گفتند که دشمن در پی اندولسی کردن ایران است باز هم عده ای باور نکردند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا کشور با تصریح براینکه وقتی رهبر معظم انقلاب در جمع هیئت دولت از مسئله حجاب می فرمایند که باید مراقب باشید  اضافه کرد:اما باز در هیئت دولت شنیده می شود که به اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی انتقاد می کنند، و یا اینکه می گویند نظام اسلامی نباید مردم را به بهشت ببرد، این حرف ها از رفوزه شدن در امتحان صحرای کربلا هم بدتر است.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه برخی از روسای جمهور می گویند اختیارات ما کم است، تصریح کرد:مصدق هم همین حرف ها را می زد و این اشتباه ها را مرتکب شده بود اما ببینید عاقبت مصدق چه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها