مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) :

وظیفه ما امروز ایستادن در کنار ولی امر مسلمین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، گفت:وظیفه ما امروز ایستادن در کنار ولی امر مسلمین است.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در حسینیه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قلعه قاضی،گفت:
خداوند به پیامبراکرم(ص) فرمودند:
ابلاغ حکم ولایت برتو واجب است.
روز عید غدیر روز ولایت خداست، انسان باید تن به ولایت خدا بدهد، ای پیامبرامروز نعمتم را بر بندگانم تکمیل کردم و آن نعمت، نعمت ولایت خدا هست.
امت پیامبر(ص) بعداز پیامبر(ص) تن به ولایت خدا ندادند.
اگر انسان قرآن را در اختیار داشته باشد ولی ولایت خدا را نپذیرد تحت ولایت شیطان هست.
امروز برخی از کشورهای جهان اسلام که بسیاری مخازن سرمایه های جهان در اختیار دارند تن به ولایت شیطان داده اند، ولایت خدا را نپذیرفته اند شده اند گاوشیرده شیطان بزرگ اگر بشریت اقتصاد، صنعت و ... در اختیار داشته باشد ولی تن به ولایت خدا ندهد نمی تواند توانایی خود را به جهانیان نشان دهد.
در زمان امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(ع) انسان هایی مثل طلحه و زبیر ولایت خدا را به هیچ وجه بر دلشان نبود.
در زمان امام حسن(ع ) افرادی بودند که صلح را بر امام مظلوم تحمیل کردند ولی در کوچه ها امام را ذلیل می خواندند.
مردم کوفه امام حسین(ع) را دعوت کردند نه بخاطر اینکه امام زمانشان و ولایت بود امام حسین(ع) را بخاطر اینکه آدم پاک و فرزند حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(س) دعوت کردند.
در صحرای کربلا وقتی سربازان یزیدیان به خیمه ها حمله ور شدند غنیمت هایی که دزدیدن بر این عقیده بودند که اگر آنها دزدی نکنند کس دیگری می دزدند، امروز در مملکت اسلامی بعضی از مسئولین شده اند مثل سربازان یزید که میگوید اگر من نبرم کس دیگری میبرد.
مال بیت المال را میخورند ولی به فکر جیب خودشان هستند.
١٥ خرداد امام خمینی(ره) قیام کرد و ١٥ سال با وجود این ملت انقلاب کردند، ملت ایران ولایت خدا را پذیرفتند.
مشکل این هست که بعداز انقلاب برخی از مسئولین نخواستند که مردم ولایت خدا را قبول کنند. دم از رهبری و قرآن و ولایت فقیه میزنند ولی ولایت خدا را قبول ندارند
وظیفه مسئول امروز در جمهوری اسلامی، تنها دوست داشتن رهبری نیست تبعیت از رهبری ولی امر مسلمین است، چهل سال از انقلاب گذشت و هرکس دزدی میکند میگویند آقازاده اینها دزد زاده هستن نه آقازاده.
امروز بعداز چهل سال عده ای میخواهند مردم را از انقلاب و نظام و رهبری ناامید کنند بهتر است بروند بزرگان قبل خود را امثال بنی صدر، بازرگان را ببینند.
خدا اراده کرده امام زمانش را بیاورد و هیچ کس نمی تواند روبروی خدا بایستد.وظیفه ما امروز ایستادن در کنار ولی امر مسلمین است و اگر کوتاهی کنیم انصارالله یمن، حزب الله لبنان، شیخ زکزاکی ها هستند.

ارسال نظرات