یادواره شهدای منطقه شناط ابهر برگزار شد

باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و جمعی از مسئولان یادواره شهدای منطقه شناط توسط حوزه شهید رجائی سپاه ناحیه ابهر با سخنرانی دکتر قالیباف برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در این مراسم محمدباقر قالیباف ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان یادواره شهدا اظهار داشت:خواص در همه دوران باعث نجات و یا بدبختی عوام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا به خاطر بی تدبیری و یا دنیا طلبی برخی از خواص باعث شد جامعه امام خود را به قتلگاه کشانده و به شهادت برسانند افزود: در زمان پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) هم همین طور بوده که خواص باعث میشدند امام و رهبر جامعه نتوانند آنگونه که خود می‌خواهند جامعه را به سعادت هدایت کنند و مردم هم با اعتماد به خواص از آن‌ها تبعیت می‌کردند وبا سطح فکری پایین عوام امام جامعه را آنگونه که باید نمی‌شناختند این عوامل باعث می‌شد مردم به سمت اشخاصی بروند که باعث گمراهی آن‌ها بودند.

قالیباف با اشاره به اینکه در زمان انقلاب هم همین طور بوده که خواصی بودند که به خاطر منافع شخصی و یا دنیا طلبی و یا غرب زدگی قصد داشتند که کشور را مانند کشور‌های غربی اداره کنند و انقلاب را کم کم به انحراف بکشانند، تصریح کرد:در حال حاضر دشمنان نا امید نشدند و در تلاش اند با نفوذ بر برخی از خواص جامعه را به انحراف بکشانند.

وی در پایان سخنان خود به بحث اعتماد بر دشمن اشاره کرد و گفت: ما هر موقع به دشمن اعتماد کردیم ضربه خوردیم و دشمن از پشت خنجر زده نباید به دشمن و وعده‌هایش اعتماد کرد، تنها مسیر پیشرفت کشور بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظرات