هیئت اندیشه‌ ورز دفاع مقدس

تشکیل هیئت « اندیشه‌ ورز دفاع مقدس» در شهرستان‌ های کهگیلویه و بویراحمد

خردمند گفت: در راستای کمک به تدوین نقش شهرستان‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، در هر شهرستان یک «هیئت اندیشه‌ ورز» تشکیل می‌ شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۱۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش  سازمان بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج ، چهارمین نشست «هیئت اندیشه‌ ورز دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد با حضور پیشکسوتان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان در سالن کنگره شهدا برگزار شد.

در این نشست که در راستای تدوین نقش شهرستان‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس برگزار شد، هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ ورز، نظرات و پیشنهادت خود را بیان کردند.

سرهنگ «ایمان خردمند» در این نشست اظهار داشت: از رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس انتظار داریم، نویسندگان ما را در زمینه تدوین نقش شهرستان‌ های استان در دوران دفاع مقدس یاری کنند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام بیش از ۳۳ هزار رزمنده به جبهه‌ های نبرد حق علیه باطل نسبت به جمعیت رتبه نخست اعزام را در کشور دارد، گفت: مردم و عشایر این استان در دفاع از خاک و ناموس این کشور حماسه‌ های زیادی را خلق کردند که این حماسه‌ ها باید ثبت و ضبط شود.

وی اضافه کرد: در راستای کمک به تدوین نقش شهرستان‌ های استان در دوران دفاع مقدس، در هر شهرستان یک «هیئت اندیشه‌ ورز» تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات