معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

مشارکت 9گردان بیت المقدس در تامین امنیت مراسمات عاشورا و تاسوعای زاهدان

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: 9گردان بیت المقدس در تامین امنیت مراسمات عاشورا و تاسوعای زاهدان مشارکت داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۶۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

 سروان پاسدار داوود میرگل، معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار داشت: در قالب مرحله دوم رزمایش بزرگ عاشورائیان که به صورت همزمان در سراسر استان برگزار شد، 9گردان بیت المقدس در تامین امنیت مراسمات عاشورا و تاسوعای زاهدان مشارکت داشتند.

وی ادامه داد:  در این مرحله از رزمایش، قریب به چهار هزار نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در قالب ۹ گردان بیت المقدس، ۴ گردان کوثر و ۳ گردان احتیاط امام حسین(ع) در دو روز تاسوعا و عاشورا در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت مراسمات عزاداری در این شهرستان را برعهده داشتند.

وی ضمن تاکید بر آمادگی و ارتقای توان دفاعی و نظامی بسیجیان، گفت: رزمایش عاشورائیان در سه مرحله انجام که در مرحله اول (مقدماتی) از روز اول تا هشتم محرم با برپایی تور های ایست و بازرسی،گشت های محله محور و حضور در مساجد و هیئات حسینی و برقراری نظم و امنیت مراسمات  و مرحله دوم (اصلی) در روز های تاسوعا و عاشورا  با تامین امنیت کلیه مراسمات عزاداری و مرحله سوم رزمایش با بکارگیری یک گردان احتیاط جهت مقابله با هرگونه اغتشاشات احتمالی انجام شده است.

 

ارسال نظرات