خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آذربایجان شرقی خبر داد

همه طرح های دهستان "میشه پاره" تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی کلیبر در دهستان میشه پاره گفت: همه پروژه‌های دهستان میشه پاره تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۱۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی نجفی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سلامت، تعلیم و تربیت و عمرانی با همه توان در کنار دولت و هم افزایی با همه دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به مردم دهستان میشه پاره با هدف پیشرفت و آبادانی به کار خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه کلیبر نیز حضور مردم را در کنار قرارگاه ضروری دانست و گفت: در هر منطقه‌ای که مشارکت مردم با قرارگاه بیشتر باشد روند تکمیل طرح ها سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

 رسول حسین پور با اشاره به اینکه این پروژه‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کلیبر در دهستان میشه پاره در مناطق محروم است افزود: فعالیت این قرارگاه در سطح روستاهای این دهستان بسیار وسیع بوده که این طرح در روستای محروم اسکلو اجرا شده است.

 فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی میشه پاره کلیبر نیز گفت: این قرارگاه به منظور محرومیت‌زدایی در روستاهای دهستان میشه پاره اقدام به اجرای طرح های عمرانی می‌کند.

داود محمدپور افزود: عملیات خط انتقال آب شرب به طول 4.5 کیلومتر و نصب مخزن 100 هزار لیتری در روستای اسکلو توسط قرارگاه پیشرفت و ابادانی میشه پاره انجام شده و به بهره برداری رسیده است.

 مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و ستاد فرماندهی سپاه  کلیبر از طرح خط انتقال آب شرب و نصب مخزن 100هزار لیتری قرارگاه پیشرفت و آبادانی میشه پاره کلیبر در روستای اسکلو بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها