انس جوانان به قرآن آنان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مصون می سازد

حجت الاسلام مهدی حیدری گفت: جوانان جامعه‌ای كه با قرآن و عترت مانوس شده باشند ، بی‌شک می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگیدشمنان بایستد و خود را ایمن كنند.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۳۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛ حجت الاسلام مهدی حیدری در جمع نخبگان قرآنی شهرستان کمیجان گفت اهالی قرآن، اهل مقاومت و پايداری هستند و آنهايی كه با قرآن انس و الفت دارند، می‌توانند در مقابل اين جنگ فرهنگی، جبهه مقاومت تشكيل داده و در برابر شبيخون‌های فرهنگی بايستند.

وی افزود: جوانان ما امروزدر یك رویارویی نابرابر فرهنگی و در یك جنگ به تمام عیار فرهنگی هستند که مقابله با این جنگ سلاح خاص خود را می طلبد.

حجت الاسلام مهدی حیدری توسل به قرآن و عترت را سلاح برتر فرهنگی دانست و افزود: جامعه‌ای كه قرآن و عترت را با هم داشته باشد، بی‌شک می‌تواند در مقابل توطئه‌ها بایستد و خود را ایمن كند.

وی تصریح کرد: امیدوارم به قرآن این‌گونه نگاه كنیم كه در ما حركت ایجاد كند و ما را تكان داده و اصلاح كند؛ چراكه قرآن ما را به پایدارترین مفاهیم والا و انسانی هدایت می‌كند و آنچه برای جامعه و خانواده سازنده و راهگشا است، در این كتاب آسمانی آورده شده است.

وی در پایان گفت: قرآن کریم سدی بزرگ در برابر مستکبران است و ما به‌وسیله آن می‌توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات