مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: لازمه رونق گردشگری کار جمعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

 جلیل  جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: لازمه رونق گردشگری کار جمعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است و آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی برای شناساندن ظرفیت‌های مختلف استان باید پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال از اول تیرماه تا ۱۶شهریور سال جاری 366 هزار و 455 نفر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی اسکان یافته‌اند.

وی گفت: از این تعداد 108 هزار و 259 نفر در هتل‌ها، 3 هزار و 550 نفر در واحدهای بوم‌گردی، 4 هزار و 753 نفر در هتل آپارتمان، 33 هزار و 937 نفر در مهمانپذیرها و میزان اسکان در اقامت‌گاه‌های موقت نیز 48 هزار و 179 نفر بوده است.

جباری اضافه کرد: از این تعداد اقامت همچنین 152 هزار و 408 نفر مربوط به مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش بوده و 15 هزار و 369 نفر نیز در سایر مراکز اقامتی از جمله میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و غیره اقامت کردند.

این مقام مسوول عنوان کرد: همچنین از اول تیرماه تا ۱۶شهریور سال جاری 510 بازدید نظارتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از این تعداد بازدید نظارتی ۲۱۵ مورد از مراکز اقامتی، ۱۴۴ مورد از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، ۱۳۱ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۲۰ مورد آن از مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات