همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح در کوهبنان برگزار شد

در آستانه هفته دفاع مقدس همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح کوهبنان با حضورمدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه‌در اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان ،  فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از پیشکسوتان به همت اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان در محل تالار پارسیان شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۷۴۶۲۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در آستانه هفته دفاع مقدس همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح کوهبنان با حضورمدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه‌در اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان ،  فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از پیشکسوتان به همت اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان در محل تالار پارسیان شهرستان برگزار گردید .

در ابتدای مراسم حجت الله ستوبرگفت: در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بحث درمان شاغلین و بازنشستگان همچنین خدمات به بازنشستگان را عهده دار هستیم . 

وی ادامه داد:در بحث درمان تلاش کردیم با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی دغدغه بازنشستگان را کم کنیم لذا با ۱۲۰۰ مرکز درمانی قرار داد داریم حتی با مراکز خصوصی هم قرار داد بستیم .

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان تاکید کرد: تلاش کردیم به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرار داد را پرداخت کنیم لذا از اعتبار خاصی برخوردار هستیم با داروخانه کوهبنان هم قرار داد داریم تا نیاز دارویی بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان مرتفع شود.

وی ابراز داشت: بدنبال حذف دفترچه درمانی هستیم تا خدمات سهل تر انجام شود بستری بازنشستگان در مراکز دولتی رایگان هست و برای جانبازان در مراکز خصوصی هم بستری بصورت رایگان انجام‌می شود.

ایشان یادآور شد : در تلاش هستیم تا نسخه ها به صورت الکترونیکی در ۱۲۰۰ مرکز صادر شود البته فرزندان پسر تا ۲۵ سالگی و فرزندان دختر تا زمان ازدواج و اشتغال تحت پوشش بیمه هستند.

ستوبر تصریح نمود: تعدادی بیمار خاص در استان کرمان داریم که معمولا از قند و فشار خون رنج می برند لذا پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم.  

وی ابراز داشت : جا دارد به خاطر ولایت و رهبری جان خود را فدا کنیم لذا امروز نیروهای مسلح عزت و اقتدار خاصی دارند هر جا گوش به فرمان ولایت بودیم خیر دنیا و آخرت را داشتیم و‌موفق بودیم .

ایشان بیان داشت:در سه بانک در استان‌کرمان پراخت حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح انجام می شود .

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح کرمان گفت : وام قرض الحسنه پنج میلیون تومانی به بازنشستگان‌پرداخت می شود و وام درمان هم تا سقف ده میلیون تومان و ده میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه، وام اشتغال هم به فرزندان بازنشستگان تا ده میلیون بصورت قرض الحسنه پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: خدماتی به فرزندان معلول و همسران بازنشستگان نیروهای مسلح هم ارائه می شود البته فرم بیمه عمر را بازنشستگان تعیین تکلیف کنند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند.  

ایشان تصریح نمود: بازنشستگان منازل مسکونی خود را بیمه کنند تا در زمان بحران بتوانند از خدمات لازم بهره ببرند و در راستای خدمات ورزشی هم برنامه هایی در دستور کار داریم .

ارسال نظرات