مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک :

اجرای بیش از 150 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک برنامه‌های سپاه ناحیه اراک را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه نسل امروز ما مانند نسل گذشته پایکار آرمان‌های انقلاب است گفت:  شهدای مدافع حرم نمونه های بارز  این موضوع هستند که در راه آرمان‌های انقلاب شهید شدند.

وی با اشاره به عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه اراک بیان داشت: کلیه برنامه های در ناحیه مقاومت بسیج اراک با موضوعات محوری نقش فرهنگ حسینی در ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس، تلفیق دفاع مقدس و عاشورا، جنگ نرم و حجاب دستاوردهای انقلاب اسلامی، جنگ نرم از غدیر تا خرابه‌های شام، خرمشهرها درپیش است و احیا فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهند شد.

قادری با بیان اینکه سعید شده از کلیه اقشار مردم در برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده شود افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردمی حضور داشتند و نقش موثری ایفا کرده‌اند در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز نقش اقشار،مسجد محوری و مردم محوری‌است.

وی تعداد برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس را بیش از 150 عنوان دانست و ادامه داد: فضاسازی ادارات، مساجد و معابر،زنگ مقاومت در سطح مدارس،همایش تجلیل از فعالان فرهنگی،یادواره های شهدا،گلباران مزار شهدا،رژه مشترک نیروهای مسلح،دیدار با ائمه جمعه،تجلیل از رزمندگان،اجرای میز خدمت،همایش های بصیرتی و سیاسی،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان،اجرای تئاتر خیابانی و ده ها برنامه های دیگر نیز در این راستا برگزار می شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موثر بوده و لذا این نقش همچنان باید حفظ شود و در راستای پاسداری از ارزش ها باید حفظ شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات