۴۰ هزار دانش آموز کم برخوردار خراسان شمالی تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۴۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، ۴۰ هزار دانش آموز کم برخوردار در مناطق مختلف استان خراسان شمالی تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند.
 
۴۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش بنیاد مستضعفان قرار گرفتند
 

مسعود امینی، مسئول طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان مانه و سملقان گفت: این طرح از سال ۸۶ تاکنون در مناطق مختلف کشور آغاز شده است و تا پایان سال ۹۷ بیش از ۳۱ هزار نفر تحت پوشش طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان قرار گرفتند. در سال جاری نیز ۹۳۱۸ نفر از دانش آموزان کم برخوردار مناطق مختلف استان به این تعداد اضافه شدند و تعداد دانش آموزان تحت پوشش به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید.

وی در ادامه در رابطه با کم و کیف این طرح افزود: در قالب طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بنیاد مستضعفان علاوه بر اهدای کتاب‌های کمک آموزشی به کتابخانه مدارس؛ برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و توزیع سی دی‌های آموزشی در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین در این طرح به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، بنیاد مستضعفان برای دانش آموزان سال آخر برگزاری کلاس‌های کنکور را در دستور کار قرار داده است.

امینی در پایان از افتتاح ۱۰ کلاس درس در روستای بوربور از توابع بجنورد در هفته جاری خبر داد و افزود: بنیاد علوی در قالب تفاهم نامه خود با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خراسان شمالی ۳۳ کلاس درس در استان احداث می‌کند که تاکنون ۱۲ کلاس به بهره برداری رسیده است و ۱۰ کلاس نیز طی هفته جاری با حضور معاون بنیاد مستضعفان در روستای بوربور از توابع بجنورد افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات