انتقاد نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از فرصت سوزی در استان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از ظرفیت و فرصت سوزی در سیستان و بلوچستان، انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۳۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان طی سفری به میرجاوه، در گردهمایی ائمه جمعه و جماعت، مدیران و مدرسان، اعضای جماعت تبلیغ، ریش سفیدان و معتمدان این شهرستان، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته بسیار رشد و پیشرفت داشته و این رشد را می توان درنقاط مختلف این خطه مشاهده کرد.

وی با اشاره به موقعیت مرزی میرجاوه، تصریح کرد: در اندیشه اسلامی، بسیار در رابطه با ارزش والای مرزداری تاکید شده است.

وی افزود: با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز در سیستان و بلوچستان به نقطه مطلوبی نرسیدیم و متاسفانه نتوانسته ایم از ظرفیت ها و فرصت های بدست آمده به درستی بهره ببریم.

محامی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان از لحاظ مختلف بسیار ظرفیت را داراست که متاسفانه به اصطلاح با ظرفیت سوزی، آن ها به هدر می رود، برای حل این مسائل ابتدا باید به اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان برسیم تا بتوانیم همه ما در کنار یکدیگر به همبستگی برای پیشرفت و توسعه دست یابیم.

وی گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا خدمات به شکل درست و مناسب به مردم ارائه شود و در راه خدمت گذاری به مردم کوتاهی صورت نگیرد و از طرف دیگر نیز مردم باید خود به میدان بیایند تا برای توسعه در زمینه های مختلف هم افزایی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات