فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

نقش یک جریان مرموز در حذف نام شهید از معابر / عده ای در باره فیش های نجومی و برجام سکوت کردند

فرمانده سپاه کربلا در واکنش به حذف نام شهید از معابر گفت: اخیرا یک جریان مرموز به‌دنبال حذف نام شهید از کوچه و خیابان هستند و برای اینکار هم بهانه‌های واهی می‌آورند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در ششمین یادواره هفت شهید دهستان کوهدشت میاندورود در که شامگاه پنج شنبه در روستای سرتا برگزار شد، پیام شهدا را دین داری و ولایت مداری دانست و گفت:کسانی که چهل سال با ایجاد جناح، حزب و گروه از ولی خدا اطاعت نکردند باید بدانند که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان است.

سردار بابایی با تصریح بر اینکه یکی از سخت‌ترین امتحان خدا از ما امتحان به ولایت است، اظهار کرد: برای اطاعت از ولی خدا باید از حب ریاست، حب نفس و شهوت بگذریم.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید مدافع حریم ولایت باشیم و یزید زمان خود را بشناسیم چون ما دو را ه بیشتر نداریم یا حق و یا باطل، و بی طرف هم نداریم گفت:  مردم ثابت کردند که به کمتر از ولایت قانع نیستند اما یک عده فضا را غبارآلود می‌کنند و باید مراقب بود.

سردار بابایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حقوق نجومی حرام است و باید برگشت داده شود،گفت: چرا شروط رهبری در برجام عمل نشد و یک عده سکوت کردند و یا اقدام مناسبی انجام ندادند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به کربلا و واقعه عاشورا زد و افزود: آنهایی که به صحرای کربلا آمدند و امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند حافظ قرآن و به ظاهر مسلمان بودند.

او در همین رابطه خاطرنشان کرد: حرام‌خواری  یک عامل و بی‌بصیرتی و نشناختن امام زمان عامل دیگر که هردوی آنها  باعث حادثه کربلا بود لذا آنهایی که امام حسین(ع) را کشتند صحابه بودند، سابقه سربازی در رکاب امام علی(ع) را داشتند اما برای مال دنیا سخنان خدا را نشنیدند.

سردار بابایی با تصریح براینکه  عده‌ای دور پیامبر(ص) بودند ولی در سقیفه برخلاف دستور پیامبر(ص) عمل کردند، اضافه کرد:  در انقلاب هم عده‌ای دور امام(ره) نشستند ولی بعد از حلت امام (ره)بر خلاف سخنان و راه امام(ره) عمل کردند.

به گزارش میانخبر،فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود در واکنش به حذف نام شهید از معابر گفت: اخیرا یک جریان مرموز به‌دنبال حذف نام شهید از کوچه و خیابان هستند و برای اینکار هم بهانه‌های واهی می‌آورند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها