امام جمعه موقت کوهبنان:

دنیای استکبار و صهیونیسم بدانند ما با آمریکا مذاکره و‌معامله ای نداریم

حجه الاسلام فقیهی اظهار داشت : دنیای استکبار و صهیونیسم بدانند ما با آمریکا مذاکره و‌معامله ای نداریم چون دشمن مغزها و قلب ها را نشانه گرفته است؛ لذا مذاکره معنی و مفهوم ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام‌مهدی فقیهی و با حضور جمعی از مسئولین اجرای و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ‌و تاریخی جامع شهرستان برگزار گردید .

امام‌جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: سر ابا عبدالله بر بالای نیزه قران خواند و سوره کهف را تلاوت نمود البته این یکی از معجزات ثبت شده از امام حسین (ع) در تاریخ است .

وی ادامه داد: کسانی سر حضرت را حمل می کردند که شاهد این معجزه بودند اما در گمراهی ماندند البته قران هم می تواند هادی کننده ما باشد و هم‌می تواند باعث ضلالت ما گردد اگر از اهل تقوا باشیم و خدا را در همه حال ناظر بر اعمال خود بدانیم قران باعث هدایت ما می شود.

خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: هستند افرادی که قران می خوانند اما فتوا به برادر کشی می دهند و حق وحقوق دیگران را ضایع می کنند.

وی ابراز داشت: کسی که تقوای الهی را رعایت کند بن بستی در زندگی او وجود ندارد در حالی که خداوند او را کفایت می کند امام حسین(ع) مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت می کرد تا گرفتاری و‌مشکلات او مرتفع گردد.

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت : اگر صبور باشیم نصرت و‌پیروزی از آن‌ما خواهد البته باید در برابر تهاجمات دشمن سنگر بگیریم در حالی که با اسلحه تهاجم‌ در برابر ما قرار گرفته چون دفاع هنوز باقی است و ما در جهاد کبیر قرار داریم .

وی افزود: دشمن در صدد است تا به فکر ، اندیشه و احساسات ما حمله کند لذا به فرموده مقام معظم‌رهبری مد ظله العالی شما افسران جبهه فرهنگی هستید دشمن بداند که ما تسلیم نخواهیم شد .

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: دنیای استکبار و صهیونیسم بدانند ما با آمریکا مذاکره و‌معامله ای نداریم چون دشمن مغزها و قلب ها را نشانه گرفته است به فرمود ولی امر مسلمین دعوا سر بحث هسته ای و بالستیک نیست بلکه دعوا بر سر دین است لذا مذاکره معنی و مفهوم ندارد.

وی ادامه داد: باید تعقل ما بواسطه دین باشد امروز هم ملت ما استقلال را با پیشرفت می خواهد استقلال امر مهم‌و ضروری برای مسلمانان و ملت ایران اسلامی است پس باید جلوی افرادی که مرض بی دردی دارند گرفته شود. 

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: در کربلا خیلی ها حرف می زدند ولی درد دین دین نداشتند افراد بی بصیرت و اهل دنیا همواره به شکست و نابودی نزدیک هستند .

وی خاطر نشان کرد: در راه استقلال و امنیت کشور خون ها داده شده البته آرامش و آسایش به راحتی به دست نیامده چشمان بیدار نیروی انتظامی امنیت را برای ما به ارمغان آورده است.

ایشان بیان داشت : توجه به هشدارهای قران داشته باشیم همواره قران را بخوانیم دشمن بدنبال نابودی ملت هاست انشاالله حکومت ایران اسلامی به حکومت حضرت ولی عصر (عج) متصل خواهد شد.

امام جمعه موقت کوهبنان یادآور شد: اگر دست آمریکا به انقلاب ما برسد از افغانستان بدتر خواهد شد پس بدنبال بصیرت افزایی باشیم قاطعیت و شجاعت در برابر دشمنان داشته باشیم در رابطه با انقلاب و حمایت از خون شهدا شجاعانه باید در برابر افراد مغرض ایستاد.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره نمود و افزود: درود بر غیرت ، همت و عظمت شهدا و رزمندگان که هر چه ما داریم‌ از وجود این عزیزان است که با ایمانی راسخ در برابر دشمنان ایستادند ما به یقین رسیدیم در سایه وحدت و ایستادگی و معنویت می توانیم در برابر دشمنان بایستیم .

ایشان با استناد به منویات مقام‌ معظم رهبری خاطر نشان‌ کرد: رزمندگان باید تقوای خویش را حفظ کنند در حالی که اجر شما از یک شهید برتر و بالاتر است اگر بخواهید ثواب کامل را ببرید و‌موفق باشید باید تقوای رزمندگی داشته باشیدو خاطرات جبهه و جنگ‌ را بیان کنید . 

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: در آستانه آغاز تحصیلی هستیم که به همه معلمان ، دبیران ، دانشجویان ، حوزوی ها تبریک می گویم آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس همراه شده لذا باید بدانیم که عزت و اقتدار ما بواسطه خون شهدا بوجود آمده است.

وی گفت: چون سال تحصیلی جاری با نام امام‌حسین(ع) شروع می شود‌جا دارد مدرسه را با زیارت عاشورا آغاز کنیم دبیران با وضو و اهتمام به انقلابی گری واردکلاس شوند بیانیه گام‌دوم‌انقلاب را مطالعه کنند دبیران این بیانیه را تفسیر و تبیین کنند تا به سر منزل مقصود و ظهور حضرت ولی عصر (عج)برسیم .

ایشان تصریح نمود: مواظب فرهنگ های غلط، بدعت ها و خرافات باشیم که وارد عزاداری ابا عبدالله نشود.

امام جمعه موقت کوهبنان به انتصاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشاره کرد و افزود: ایشان جوانی انقلابی است لذا همگان به ایشان کمک کنند تا اهداف مورد نظر برسیم . 

 

 

 

ارسال نظرات