خبرهای داغ:

نشست خبری هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه لالی برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران در سپاه ناحیه لالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۹۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی:سروان پاسدار گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت:

بیش از صد برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح حوزه های محلات، اقشار و پایگاه های مقاومت بسیج لالی برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به برگزاری رژه سی و یکم شهریورماه در استان به همین مناسبت اعزام بسیجیان عشایر شهرستان با لباس فاخر بختیاری را به اهواز خواهیم داشت. همچنین رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر لالی توسط بسیجیان و سایر ادارات برگزار خواهد شد.

گوروی اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید بسته لوازم التحریر نیز بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

همچنین از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با همکاری فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لالی همچنین برنامه های هفته دفاع مقدس امسال را تشریح و گفت:

مهمترین برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود شامل برگزاری یادواره شهداء ، دیدار با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، مراسم شبی با شهداء، نشست های بصیرتی و حضور بسیجیان در نماز جمعه و دیگر برنامه ها می باشد.

گوروی گفت: اعزام دانش آموزان به اردوی جهادی در قالب طرح هجرت جهت رنگ آمیزی و تعمیرات فضای آموزشی در مدارس هدف در حال اجرا بوده و کار آنها تا پایان هفته دفاع مقدس به اتمام خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه لالی در پایان خاطرنشان کرد:

در عرصه فعالیت های تربیتی و آموزشی برای بسیجیان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است که می توان به اجرای طرح میقات صالحین ، تشکیل جلسات تربیتی و معرفتی و تشکیل حلقات صالحین در سطح مربیان و سرگروه ها با مباحث روز و بویژه استکبار ستیزی اشاره کرد.

دیدار جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی با امام جمعه این شهرستان
 
جاشین جدید فرمانده سپاه ناحیه لالی سروان پاسدار جمالپور با حضور در دفتر امام جمعه لالی با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی دیدار و گفتگو کرد.
 
همچنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی در این دیدار که به میزبانی دفتر امام جمعه برگزار شد، گزارشی از فعالیت‌ های انجام شده و برنامه‌ های پیش روی این ناحیه در حوزه‌ های مختلف آموزشی و نظامی، دفاع مقدس،فرهنگی و خدمت رسانی، ارائه کرد.
 
امام جمعه لالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌ های جانشین سابق فرمانده سپاه و آرزوی توفیق برای سروان پاسدار جمالپور در عرصه جدید خدمتی خود، اظهار داشت: 
 
مجموعه ارزشی و ولایی سپاه و بسیج نهادی مکتبی و خداجو و برآمده از بطن انقلاب اسلامی است که همواره طی چهار دهه عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات کم‌ نظیری را به اسلام، کشور و ملت بزرگ ایران داشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی با بیان اینکه کارنامه سپاه پاسداران و شجره طیبه بسیج همواره مملو از رشادت‌ ها، حماسه‌ ها و ایثار و فداکاری بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج نه تنها در دوران جنگ تحمیلی بلکه پس از آن نیز با توجه و ریزبینی تحت هدایت و راهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب در عرصه نیرو پروری، سازندگی، افزایش توان دفاعی، پالایش فضای فرهنگی جامعه، جنگ نرم و محرومیت زدایی نیز کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.
 

اجرای طرح هجرت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه لالی

همچنین طرح هجرت دانش آموزی شهرستان لالی از تیرماه سال ۹۸ آغاز به کار و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی:یک گروه جهادی پای کار و پر انرژی از برادران مشغول به فضا سازی، زیباسازی، رنگ آمیزی و همچنین دیوارسازی مدارس بوده است.

که تعداد هفت مدرسه از مدارس شهرستان راه به پایان رسانده اند.

چهار مدرسه از آنها طرح شهید بهنام محمدی و سه تای دیگر مدارس محروم عشایری بودند.

این قشر از دانش آموزان و بسیجی جامعه می توانند نقشی موثر در ارتقای فرهنگ و اقتصاد جامعه در زمان تحصیل و در ادامه آن در دوران فراغت از تحصیل داشته باشند.

باید به قشر دانش‌ آموز به عنوان یک سرمایه و ثروت عظیم انسانی و استفاده مطلوب از آن توجه ویژه‌ای شود که برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند آنان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

در اين طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت، زمينه مشارکت پرشور دانش آموزان و تقويت حس تعهد و خصلت بسيجی در بين آنان فراهم می شود تا دانش آموزان بسيجی بتوانند از اين فرصت برای مشارکت در کار زيبا سازی مدارس و ايفای نقش در سازندگي محيط آموزشی بهره مند شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی لالی در پایان با بیان اینکه این طرح تاکنون نتایجی پربار و شکوفایی به همراه داشته است اظهار کرد:

امیدواریم در این طرح عظیم توانسته باشیم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانده و به جامه اسلامی خدمتی در خور شایسته کرده باشیم.

از تمامی بسیجیانی که در اردوی جهادی ما را همراهی کردند، از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی و ریاست محترم اداره آموزش وپرورش شهرستان لالی جهت پشتیبانی و حمایت از اردوهای جهادی صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها