انقلاب اسلامی ابرقدرتها را دچار چالش کرد /نمایش اقتدار نظام با رژه نیرو‌های مسلح در مازندران

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رژه نیرو‌های مسلح مازندران صبح امروز 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس  در زیر بارش باران در میدان امام خمینی(ره) ساری با شعار «ما پیروزیم »برگزار شد.


نمایش اقتدار نظام با رژه نیرو‌های مسلح در مازندران آغاز شد

احمد حسین زادگان در این مراسم با اشاره به اینکه باید دفاعمقدس برای نسل های جوان و امروزی تبیین شود، گفت: ما در جنگی که با پشتبانی ابرقدرتها آغاز شد، سرافراز خارج شدیم 

استاندار مازندران تبلیغ و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس را خلاصه  در هفته دفاع مقدس ندانست و خواستار شد که  مجاهدتهای دوران دفاع مقدس باید تمام طول سال بیان و تشریح شود چرا که انقلاب اسلامی ابرقدرت ها را دچار چالش کرد.

حسین زادگان دفاع مقدس را  نسخه‌ای از دوران مظلومیت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد:  پس از پیروزی انقلاب  در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که هنوز در داخل کشور به ثبات نسبی نرسیده بودیم.

استاندار مازندران در جمع نیروهای مسلح استان مازندران،با تاکید بر اینکه امروز هم با تبعیت  امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب توانستیم به رغم همه تحریم ها مدافع ارزش ها باشیم ، افزود:امروز به برکت مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف ازجمله نظامی و دفاعی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

حسین زادگان بر وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: به‌رغم همه اختلاف‌سلیقه‌ها برای حفظ دستاودرهای انقلاب و نظام  همگان باید وحدت داشته باشیم.

استاندار مازندران در پایان امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: عزت، شرف و استقلال کشور در سایه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس محقق شده است.

در پایان،نیروهای مسلح استان مازندران از جلوی جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها