فرمانده سپاه استان البرز :

سرنگونی پهپاد و توقف کشتی روباه پیر ثمره غرش سربازان ایران علیه استکبار بود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه شهدای ما تربیت شده مکتب امام حسین (ع) بودند گفت:امروز رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در برابر امام خود خاضع هستند اما در برابر دشمن با سرنگونی پهپاد و توقف کشتی لحظه ای تردید نمی کنند، خشن، سخت و سلب هستند.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در کرج برگزار شد، تقارن هفته دفاع مقدس با محرم را فرصتی دانست تا ما یکی از اوراق گرانبها و ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را ورق بزنیم و به داشته های خودمان بپردازیم.

سرنگونی پهپاد و توقف کشتی روباه پیر ثمره غرش سربازان ایران علیه استکبار بود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: تأسی رزمندگان اسلام به محرم و یاران باوفای سید و سالار شهیدان رابطه ای منطقی میان محرم و دفاع مقدس است؛ همین دو عنصر در پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس مؤثر بود و امسال نیز در تحقق شعال «ما پیروزیم» نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس در تراز انقلاب و اسلام بودند، اذعان کرد: یکی از الگوهای اصلی رزمندگان اسلام در آن دوران حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود که امروز هم به این الگوها و سربازان وطن نیاز داریم و چه الگویی می تواند بهتر از ایشان باشد؟

مولایی اظهار کرد: رزمندگان اسلام به تأسی از عباس ابن علی (ع) که نماد عینی مجاهد فی سبیل الله، قهرمان و شجاع تمام عیار بود پا به میدان گذاشتند؛ مگر حضرت عباس (ع) چه ویژگی هایی داشت که امروز هم ما به آن خصوصیات نیاز داریم تا رزمندگان ما متصف به این اوصاف بتوانند از این کشور دفاع کنند؟ شهدای ما تربیت شده مکتب امام حسین (ع) بودند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: ابوالفضل العباس (ع) دلاور و مرد جنگ بود اما دو ویژگی بصیرت ژرف و عمیق و استحکام در ایمان از جمله خصوصیات وی بودند که ما امروز نیز به آن ها نیاز داریم. هر کس متصف به این اوصاف شد موفق می شود مدال برازنده دفاع از کشور و دین را در سینه خود داشته باشد.

وی مطرح کرد: ویژگی شهدای دفاع مقدس مقدس و کربلا خاضع بودن در مقابل مؤمنان و خشن و سخت بودن در مقابل دشمن بود و در زدن کشتی و پهباد دشمن حتی لحظه ای هم شک نمی کردند. اینها همان مجاهدان فی سبیل اللهی بودند که از هیچ سرزنشگری هراس نداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها