مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

۱۱ گیلانی به مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از حضور ۱۱ نخبه قرآنی این استان در مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: امسال ۳ تن از داوران مسابقات سراسری قرآنی گیلانی هستند.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‎‌الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 نفر از برگزیدگان هر رشته مسابقات استانی قرآن کریم که تیرماه در رشت برگزار شد، نمایندگان استان گیلان در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از حضور سه گیلانی در تیم داوری این دوره از مسابقات سراسری قران کریم خبر داد و افزود: یوسف ایزدی، جمشید بذربخش و محمود لطفی نیا سه داور گیلانی این دوره از مسابقات قرآن کریم هستند که در رشته‎های تجوید و لحن قضاوت خواهند کرد.

وی به حضور خواهران نخبه قرآنی استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: زکیه صابر، افسانه دنیایی و سیده زینب تقواپور در رشته‎های حفظ 20 جزء، ترتیل و حفظ کل نیز در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند تا توانمندی‎های خود را محک بزنند.

علیزاده تصریح کرد: در بخش حفظ 10 جزء و قرائت نیز عاطفه ناصح، ثریا کوهستانی و سمیه آصفی از استان گیلان برای رقابت با سایر نخبگان قرآنی کشور حاضر می‎شوند تا علاوه بر استفاده از فضای معنوی حاکم بر این مسابقه، آموخته‎های خود را در میدان عمل بیازمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: محمد رضا نمازی، محمدعلی عنبری،حسین عزیزی، سجاد اکباتانی و امیدرضا رحیمی به‎ترتیب در رشته‎های اذان، قرائت و ترتیل و حفظ کل به نمایندگی از گیلان برای رقابت با سایر همتایان خود از سراسر کشور حضور دارند.

به گزارش تسنیم، قرار است این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور شرکت‎کننده‎هایی از سراسر کشور از 6 تا 19 مهر و در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات