بازدید معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از غرفه خبرگزاری بسیج در نمایشگاه "گنج مقدس"+ فیلم

سرهنگ کامیار مهدی‌پور، معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از غرفه خبرگزاری بسیج در نمایشگاه "گنج مقدس" در رشت بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همزمان با نخستین روز فعالیت نمایشگاه "گنج مقدس" به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت، سرهنگ کامیار مهدی‌پور، معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از غرفه خبرگزاری بسیج در این نمایشگاه بازدید کرد.

سرهنگ کامیار مهدی‌پور، ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس با اشاره به راه‌های ترویج دفاع مقدس اظهار داشت:یکی از راه‌های ترویج دفاع مقدس براهم آوردن فضا‌هایی مبتنی بر اینکه بتوانیم آموزه‌ها را در معرض دید مخاطبین قرار دهیم.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نمایشگاه یک فرصت است گفت: ما میتوانی با استفاده از ابزار‌های مختلف برای انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده یک سیاست جدی در برپایی این نمایشگاه شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری انتقال فرهنگ بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است افزود:این انتقال نیازمند ابزار‌های هنری و ابزار‌های تبیینی اعم از نشست هه و گفت و گو‌هایی که زمینه‌ای فراهم شود تا نسل‌های آینده بتوانند به عنوان فرهنگ بسیجی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس نیز می‌باشد بتواند اطلاع و آگاهی لازم را داشته باشد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رزمندگانی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند باید در این نمایشگاه‌ها حضوریابند ابراز داشت: این افراد با حضور خود میتوانند آنچه را که در گذشته در دفاع مقدس باعث رشد و نمو و تعالی فرهنگ بسیجی شده را تبیین کنند و به نسل‌های آینده منتقل کنند.

سرهنگ مهدی‌پور با بیان اینکه باید برای فرهنگ ناب بسیجی، فرهنگ درست دفاع مقدس انتقال یابد عنوان داشت: ما نیازمند به جهاد تبیینی داریم که با حضور رزمندگان عزیز ما اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد باور برای نسل‌های آینده نیازمند به کتاب هستیم افزود:ایجاد زمینه‌های آشنایی با مخاطب ما با کتاب خصوصاً کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس است.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات