رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۱۰ شهرستان استان کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

اصغر گومه‌ای رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با ده شهرستان دیگر در سنندج نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  اهداء ۱۵۰ جایزه نفیس در این همایش  افزود: دوچرخه ثابت، دوچرخه کوهستان، البسه ورزشی، کارت هدیه جوایز در نظر گرفته‌شده برای این ویژه برنامه است و در پایان به‌صورت قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان   با بیان اینکه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود، گفت: این ویژه برنامه در جهت توسعه ورزش همگانی و با هدف تشویق افراد جامعه به امر ورزش و افزایش سلامت اجتماعی در روز جمعه ۵ مهر ماه در سنندج برگزار می‌شود.


رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان گفت: تجمع اولیه همایش پیاده‌روی خانودگی ساعت ۶ صبح در ناحیه منفصل شهری ننله است و شهروندان سنندجی راس ساعت ۷ صبح پیاده‌روی خود را به سمت مجموعه شهرک ننله با طی کردن مسافت چند کیلومتری آغاز خواهند کرد.


وی توسعه ورزش‌های همگانی را نیازمند مشارکت و همراهی خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این همایش شاهد حضور حداکثری شهروندان سنندجی باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات