خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

رشادت جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس دنیا را مبهوت کرد

فرمانده حوزه کربلا کلیبر گفت: در دوران دفاع مقدس، حوادث و اتفاقات نادری توسط جوانان مومن و انقلابی ایران در جنگ نابرابر رقم خورد که دنیا را مبهوت خود ساخت.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۲۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مفتح سپاه کلیبر، افزود: در طول 40 سال ایران اسلامی مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است، در روزگاری با اعوان و انصار و همپیمانان کشورهای ظالم به صورت نیابتی، می جنگیدیم ولی امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای از قدرت رسیده ایم که هرازگاهی با خود ابرقدرت ها پنجه در پنجه می شویم.

وی اضافه بیان کرد: در سایه مدیریت ها و رهبری آیت الله خامنه ای و مدیریت های انقلابی و جهادی فرماندهان در عرصه های نظامی در زورآزمایی های مختلف، توان و صلابت خود را به رخ جهانیان کشیده ایم.

علیاری ادامه داد: متأسفانه در بعضی از عرصه ها ضعف نشان داده ایم که یکی از آن عرصه ها، عرصه فرهنگی و اقتصادی است که دشمن هم به خوبی آن ها را شناسایی کرده است و بعضی از مواقع از این نقاط تک می خوریم.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه فرهنگی وظایف پدر و مادرها بیش از دیگران و حتی ارگان ها و سازمان های مرتبط است.

علیاری افزود: حساس ترین وظیفه پدر و مادرها تربیت صحیح فرزندان است که نقش تعیین کننده در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته است و نقش بی بدیلی در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها