افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در یاسوج

صبح امروز نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه فتح، فرمانده تیپ 48 فتح، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس،و جمعی از مدیران افتتاح شد .
کد خبر: ۹۱۷۷۱۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج فرمانده سپاه فتح پس از افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ماه محرم و همچنین اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در حوزه دفاع مقدس کار‌های مختلف و متفاوتی صورت گرفته است، اما باید در این عرصه تلاش‌ها و فعالیت‌های بیشتر با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد صورت گیرد.
سردار حمید خرم دل بیان کرد: یکی از کار‌ها و اتفاقات خوب در حوزه مکتوبات بوده که در همین سال انتشار ۵۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است.
فرمانده سپاه فتح با اشاره به برنامه‌ها جهت بسط و نشر فرهنگ دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌ها جهت معرفی فرهنگ دفاع مقدس، ساخت فیلم برای برجسته سازی چهره‌های دفاع مقدس مانندخانواده‌های سه شهیدی، و وجود فرماندهان بزرگ استان است که باید در سطح کشور معرفی شوند.
وی افزود: در سال گذشته آقای احمدزاده برنامه‌ای در حوزه دفاع مقدس که یک جشنواره بود که در استان بوشهر برگزار کرد و راجع به قهرمان و یکی از فرماندهان بوشهری صحبت شد، اما دانش آموزان شناختی نداشتند و این نشان دهنده این است که باید کار کافی صورت گیرد.
سردار خرم دل در پایان گفت: در سال جاری و در هفته دفاع مقدس کار‌های خوبی صورت گرفته است، مانند یادواره شهدا، رژه ۳۱ شهریور که استقبال زیادی شد، باید گفت: در حال حاضر کسانی که در دفاع مقدس خوش درخشیدند کمتر معرفی شده که یکی از عوامل آن کم کاری‌های صورت گرفته و از طرفی بافت‌های فرهنگی بوده است.

در این نمایشگاه از محصولات فرهنگی معاونت متنای سازمان فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد؛ این محصولات شامل مستند پرواز با قدم‌های عاشق، نرم افزار اندروید سرزمین چهارفصل، مستند رژه صلابت و اقتدار و مستند رزمایش بازسازی عملیات ثامن الائمه است.
ارسال نظرات