پیام فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک با انتشار پیامی به مناسبت سالروز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا ی گرانقدر را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، متن پیام سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک بدین شرح است:

سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه شهدا از صدر تاریخ تا امروز ، مخصوصا شهیدان جنگ تحمیلی که با نثار خون خود شجره مبارکه اسلام را آبیاری کرده و به برگ و باد نشاندند.عزت را برای مومنان ارمغان آورده و ذلت را نصیب معاندان کردند.

صلوات و سلام خدا بر شاهد شهیدان و امام مجاهدان و مقتدای صالحان حضرت امام خمینی(ره) که آتش خشم مستضعفان را بر هیمه ی فسق ، فساد ، کفر ، ظلم و استکبار جهانی افکند و ارکان سلطه ی مستکبران را متزلزل ساخت.درود و صلوات بر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز که این پرچم پر افتخار را با دمیدن روح مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت های آزادی خواه جهان و مسلمین عالم و ملت غیور ایران اسلامی با اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی می نوازد.

هفته دفاع مقدس که یادآور مجاهدت ، ایثار ، ولایت مداری ، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد را به خانواده های معظم و معزز شهدا ، جانبازان، آزادگان ، ایثارگران ، رزمندگان غیور ، بسیجیان سلحشور ، پیشکسوتان جهاد شهادت و ملت بیدار و بصیر و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض میکنم .

 امیدوارم در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مثل دوران هشت سال دفاع مقدس بتوانیم با ترویج و تاسی از فرهنگ مقاومت و ایثار در گام دوم انقلاب با حضور جوانان مقتدر و انقلابی در صحنه های مختلف حماسه آفرین باشیم.

 

ارسال نظرات