معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه:

دفاع مقدس سبب استحکام وحدت و برادری در کشور شد

سردار عبدالله پور گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پر افتخار دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری، انسجام ملی و دفاع آگاهانه در مقابل تهدیدات و توطئه های کور دشمنان در کشور شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۸۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، سردار مسعود عبدالله پور، معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه پاسداران در نشست هم اندیشی سران قبائل و طوایف خاش بیان کرد: دستاورد مهم دفاع مقدس بصیرت افزائی، ولایت مداری و ولایت پذیری، اطاعت از رهبری و حضور آگاهانه در صحنه‌های نظام است که در هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های انقلاب شاهد ابهت و اقتدار این نظام اسلامی بوده ایم.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از عزت و غرور ملی ایرانیان غیرتمند بوده که در آن همه اقشار و اقوام و مذاهب نقش آفرینی کرده اند.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت عاملی مهم برای تقویت روحیه مقاومت و پایمردی، شجاعت و مقابله با هرگونه تهدید دشمنان بوده که در دوران دفاع مقدس زیبائی ها، شاخص و برجستگی‌های این فرهنگ متعالی را دیدیم.

وی اظهار داشت: راه و مسیر شهیدان و دفاع جانانه از ارزش‌ها و مرز‌های میهن و اسلام همچنان با قوت تداوم دارد و به تمام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی توصیه می‌کنیم که دست از شرارت و ظلم و ستم بردارند و با اقتدار اعلام می‌داریم در مقابل هر گونه تجاوز دشمنان پاسخ‌های کوبنده‌ای را خواهیم داد و در صورت وقوع هرگونه اشتباهی از سوی دشمنان اعلام می‌داریم که تا پای جان، حافظ اسلام و ارزش‌های انقلاب می‌مانیم و ریشه جنایتکاران را به حول و قوه الهی می‌خشکانیم.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش در این مراسم گفت: دفاع مقدس عرصه‌ای مهم برای مقابله با تهاجم دشمنان شرقی و غربی بود وهمه مردم دنیا باید بدانند که برای حفظ اسلام و کشور ایثار و گذشت و فداکاری و جانفشانی معنا پیدا می‌کند و مردم شهید پرور، مومن و انقلابی ایران با مقاومت و ایستادگی بی مثال خود نابودی دشمنان را رقم می‌زنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه خاش و شماری از سران قبائل و طوایف این شهرستان خاش نیز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد، در مقابل شیطنت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان شان سکوت نخواهند کرد و مقتدرانه از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

شایان ذکر است در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نشست هم اندیشی سران طوایف حوزه قرارگاه شهید میرحسینی، به همت حاج عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی خاش با حضور سردار عبدالله پور، معاونت فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه و سرهنگ بختیاری، معاونت فرهنگی و عملیات روانی قرارگاه منطقه‌ای قدس، سرهنگ علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستان خاش، امام جمعه اهل سنت، سران و بزرگان طوایف این شهرستان در روستای علی آباد تفتان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات