رهبر شیعیان بحرین:

ملت ایران الگویی برای سایر امت های اسلامی است

آیت الله شیخ عیسی قاسم از ملت ایران به عنوان الگویی برای سایر امت های اسلامی نام برد و گفت: مردم ایران برای مبارزه با ظلم برخواستند و حرکت انقلابی، دفاع و جهاد در راه خدا موجب شده تا این ملت مسلمان به عنوان الگویی برای سایر مسلمانان جهان مطرح شود.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله شیخ « عیسی قاسم » در همایش بصیرتی پیروزی های جبهه مقاومت اظهار کرد: شما مردم مسلمان ایران جزء آن دسته از امت اسلامی هستید که علم اخروی را در پیش گرفته اید و معلم سایر امت ها می باشید و مطمئن باشید که این علم بر دیگر علوم پیروز است.

 وی افزود: شما ملت اسلامی هستید که بصیرت و حکمت دارید و نسبت به ظرفیت های موجود تصمیم درست می گیرید.

 شیخ عیسی قاسم ابراز امیدواری کرد که این علوم را در جای خود استفاده کنید تا دین اسلام جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

 وی با بیان اینکه امت اسلامی امتی است که بصیرت و حکمت دارد، افزود: امت اسلامی با دشمن سازگاری ندارد و از ذلت و بدی بدور است.

 رهبر شیعیان کشور بحرین خطاب به ملت مسلمان ایران عنوان کرد: شما امت موفقی هستید و باید هر لحظه آماده باشید و با تمام قوا در برابر دشمنان اسلام ایستادگی و مبارزه کنید.

 وی با ذکر این نکته که ایمان بدون عزت، ممکن نیست، تصریح کرد: ایمان همیشه با عزت و سربلندی همراه است.

 شیخ عیسی قاسم با تاکید بر اینکه شما باید برای دفاع از امت اسلامی آماده باشید، گفت: دین اسلام با دشمنان زیادی مواجه است و قدرت‌های طاغوتی، شهوانی و فساد از دشمنان امت اسلامی می باشند.

 وی تصریح کرد: وقتی امتی، امت حق و مطیع ولایت است که مورد رضایت باری تعالی می باشد این امت آموزش دهنده دیگر امت‌ها می شود و این مسئله موجب افتخار است.

ارسال نظرات