جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

جمهوری اسلامی ایران هیچ تهاجمی را بر نمی تابد/ دشمن ذره ای تسلیم شدن ایران را در ذهن نگنجاند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهاجم دشمن کوتاه نخواهد آمد، گفت: دشمن ذره ای تسلیم شدن ایران را در ذهن خود نگنجاند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۷۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸






به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نشست بصیرتی ویژه فرهنگیان شهرستان پارسیان با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، فرمانده سپاه پارسیان، معاون فرماندار پارسیان، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برداشت از موضوع جنگ برداشتی ناخوشایند است اما چه اتفاقی افتاد که جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به واژه دفاع مقدس تبدیل شد و امام راحل و مقام معظم رهبری از آن به عنوان گنجینه ای با برکت یاد نمودند.

سرهنگ امیری، با اشاره به اینکه متولدین دهه ۴۰ و ۵۰ جنگ را اداره کرده اند، تاکید کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس متولدین دهه ۴۰ و ۵۰ جنگ را اداره کردند و خروجی آن نیز پیروزی رزمندگان اسلام بود و امروز نیز در مسئله جهاد و فرهنگ امثال شهید حججی ها که متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ هستند را به نسل جوان معرفی نمودیم.

وی، به عناصر مهم پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: ایدئولوژی دین اسلام در کنار رهبری امام راحل و همراهی مردم مهم ترین عنصر در راه پیروزی رزمندگان بود و یکی از درس هایی که دفاع مقدس از ملت ایران به دنیا ارسال کرد این بود که جمهوری اسلامی ایران هیچ زمان جنگ طلب نبوده و نخواهد بود اما در مقابل هیچ تهاجمی بر نمی تابد و اگر دشمن یکی بزند دهها بار جواب کوبنده خواهیم داد.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه یکی از درس های مهم دفاع مقدس درس مقاومت بود، خاطرنشان کرد: وجود درگیری های داخلی در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، تحریم و ... از جمله دسیسه هایی بود که دشمن نتوانست ایران اسلامی را به زانو در بیاورد، اما امروز که در اوج قدرت هستیم ذره ای تسلیم شدن ایران را در ذهن نگنجانید.

ارسال نظرات