شب شعر ستارگان سرخ در شهرستان بهاباد برگزار شد

شب شعر مدافعان حرم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور شاعران بهابادی در بهاباد برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۸۲۸۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، شب شعر مدافعان حرم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور شاعران بهابادی در بهاباد برگزار و شاعران اشعار خود را پیرامون دفاع مقدس شهیدان و جنگ تحمیلی قرائت کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس شب شعر مدافعین حرم با حضور شاعران بهابادی در حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد برگزار شد.
سرهنگ سعید دهقان ده جمالی بابیان اینکه تفکر شهدای مدافع حرم همچون شهدای دفاع مقدس است افزود: شهدای دفاع مقدس راه را به مدافعان حرم حضرت زینب (س) نشان دادند.
وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم جانشان را به میدان آوردند و مشتاقانه در جبهه‌ها فداکاری کردند، آنان سفیران حقیقی جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بر استفاده شاعران از شعر حماسی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شعر دفاع مقدس شعر دفاع از ارزش‌هاست.
وی گفت: شعر دفاع مقدس همان شعر پایداری است. ما همان طوری که مأمور به دفاع از ارزش‌ها هستیم، مأمور به پایداری هم هستیم. خداوند متعال هم می‌فرماید ما مأمور به استقامتیم و دفاع مقدس همان پایداری و استقامت است.
در پایان شاعران اشعار خود را درباره دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم قرائت کردند و همچنین دو تن از آزادگان سرافراز به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداختند.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات