امام جمعه شهرستان سراوان:

دفاع مقدس نماد ولایت محوری ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانی و امام جمعه سراوان گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور جانفشانی ها، مجاهدت ها، توکل های بر خدا، ولایت محوری ها، دلاوری ها و مظلومیت ها است.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۰۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن شهرستانی و امام جمعه سراوان به مناسب هفته دفاع مقدس در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور جانفشانی ها، مجاهدت ها، توکل‌های بر خدا، ولایت محوری ها، دلاوری‌ها و مظلومیت‌ها است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در میدان جنگ جنگیدن و شهید شدند، اما نگذاشتند دشمن بر کشور مسلط شود، حرمت و عزت آفریدند تا دشمن نتواند از عزت و استقلال و هویت کشور ما بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: رزمندگان پیروزی و شگفتی‌های زیادی را رقم زدند و در این زمینه بر همگان لازم است تا در حفظ آرمان‌ها و مسیر شهدا تلاش کرده و هوشیار باشند و دچار غفلت زدگی و دنیا زدگی نشوند.

 بامری خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس همه کشور‌های قلدر، صاحب علم نظامی، صاحب تکنولوژی و آشنا به جغرافیای ایران مقابل کشور قرار گرفتند، اما این وعده الهی بود که رزمندگان ما پیروز شوند.

وی با بیان اینکه مقاومت موضوعی است که در طول چهل سال به خوبی نمایان شده است، تصریح کرد: مردم کینه، ترفند و تحریم دشمن را می‌شناسند و اگر احیانا در موضوعات اقتصادی در رنج قرار گرفتند، مقاومت بهترین گزینه خواهد بود، اما این بدین معنا نیست که مسئولین چاره اندیشی نکنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات