نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

مقام معظم رهبری نسبت به استان علقه و نگاه خاصی دارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله) نسبت به استان علقه و نگاه خاصی دارند.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۶۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه هم اندیشی علمای شیعه و سنی استان که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور انجام شد، اظهار داشت: امروزه در این خطه پهناور از کشور، شاهد فضای انس و الفت اقوام و مذاهب هستیم که این خود جای مسرت و خوشحالی دارد.

وی تصریح کردند: ما امروزه در استان با وجود همه فتنه ها و کینه های دشمنان، شاهد وحدت فراگیر هستیم که این خود الگویی مناسب می باشد.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: این رنگین کمان اقوام و مذاهب که در کشور ما وجود دارد، فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور می باشد.

محامی تصریح کرد: در فضای ارائه خدمات به مردم استان، امروز با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و در هر نقطه ای که وارد می شویم، خدمات نظام دیده می شود اما با این وجود هنوز ما به نقطه مطلوب نرسیدیم.

وی تاکید کرد: در استان سیستان و بلوچستان سرمایه و فرصت های خوبی از موقعیت جغرافیایی گرفته تا مسائل دیگر وجود دارد که باید در راستای پیشرفت استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله) نسبت به سیستان و بلوچستان علقه و نگاه خاصی دارند و ما امیدواریم سرعت پیشرفت در استان قوت بگیرد، به نحوی که در سال های نزدیک شاهد پیشرفت مناسبی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات