تقدیر از برخورد آیت‌الله رئیسی با مفسدان

نماینده مجلس نهم با تقدیر از برخورد آیت‌الله رئیسی با مفسدان اقتصادی، تاکید کرد که نباید از اهل اختلاس ترسید.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۱۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده سابق مردم تهران با اشاره به تفکر پیامبراعظم(ص) در حوزه حکومت بر جامعه اظهار داشت: زمانی که به صدر اسلام بر می گردیم متوجه می شویم تفکری که پیامبراعظم(ص) ارائه کرده بود، تفکر جهاد، مبارزه، ‌شهادت، ایثار، ارزش‌های اسلامی و انسانی بود. پس از فوت پیامبراعظم(ص)، اداره جامعه دچار انحراف شد و شاهد کم شدن ارزش‌های اسلامی بودیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران متأسفانه از سال ۶۸ با آمدن برخی از رئیس جمهورهای مطرح همچون آقای هاشمی رفسنجانی به سمتی سوق یافت که تفکر اشرافی گری حاکم شد چراکه او عنوان کرده بود که باید مانور تجمل داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: ارزش‌های اسلامی در صدر اسلام فراموش و اشرافی‌گری حاکم شد، به طوری که ما می بینیم بزرگترین شخصیت های اسلام همچون زبیر در زندگی اشرافی‌گری فرو رفتند و  زندگی اشرافی نهادینه شد. آنها با ورود حضرت علی اولین جنگ را به راه انداختند و با تبلیغات گسترده سعی کردند شخصیت حضرت علی را منحرف جلوه دهند تا جایی که ایشان را در خون عثمان دخالت دادند.

وی بیان کرد:‌ دشمن اساسی انقلاب، تفکر اشرافی گری بوده که منشأ فساد است. این گروه جامعه را مضمحل می کند و آن را به نابودی می کشاند. اشرافی گرها کاری می کنند که فقر را چند برابر کنند تا فاصله طبقاتی میان افراد بیشتر شود تا جایی که ارزش ها از میان برود.

نبویان اظهار داشت: در زمان حکومت حضرت علی، اشرافی گرایان سعی کردند با پول‌های شان تبلیغاتی علیه این امام بزرگوار انجام دهند. آنها تلاش داشتند تا حضرت را فردی بی نماز و قاتل عثمان معرفی کنند.

وی ادامه داد:‌ امروز به قشر اشرافی گری و آنهایی که اختلاس کرده اند نگاه کنید که چگونه به دنبال قدرت هستند و سعی دارند علیه حکومت مبارزه کنند. این گروه سعی دارند به نابودی مردم بپردازند و با تبلیغات منفی علیه نیروهای انقلابی و حزب اللهی کار می کنند. آنها با دوقطبی سازی حجاب و غیر حجاب، جنگ و غیر جنگ به دروغ پردازی می پردازند و با همین دروغ پردازی ها برجام و «FATF» را جا انداختند.

نماینده سابق مردم تهران گفت: امروز راه حضرت علی(ع) آغاز شده است و در حال مبارزه با مفسدان هستیم.اگر قرار است جامعه ایران مضمحل نشود و فشار بیشتری به مستضعفین و مردم وارد نشود، باید با این قشر اشرافی و اهل اختلاس مبارزه کرد و نباید از آنها ترسید.

وی ضمن تشکر از آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه در موضوع مبارزه با فساد، گفت: در زمان حکومت حضرت علی وقتی ایشان به مبارزه با مفسدان پرداختند،‌ آنها جنگ را شروع کردند و امروز هم آنهایی که دست شان در فساد در یک کاسه است و سال ها به اختلاس و فساد پرداختند، امروز این واکنش ها را شاهد هستیم.

نبویان تصریح کرد:‌ آقای رئیسی باید بطور جدی و علی وار در این راه مبارزه کنند تا حقوق مردم را از مفسدان پس بگیرند. او باید جلوی این گروه اختلاس گران و مفسدان بایستد و هیچ هراسی نسبت به تبلیغات گسترده آنها نباشد. واکنش های مفسدان امری طبیعی است. 

ارسال نظرات