فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:

هیچ کشوری نمی‌‌تواند در برابر جمهوری اسلامی دست از پا خطا کند

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دیایی سپاه با اشاره به سخنان سران کشورهای اروپایی در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: امروز همگان باید بدانند که هیچ کشوری نمی‌‌تواند در برابر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

سردار عبدالله‌ کامجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: توانمندی جمهوری اسلامی به میزان اعتماد و توکل ما به خداوند متعال است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر موشک‌های "کروز دور برد" به طور کامل با استفاده از ظرفیت دانشمندان ایرانی ساخته می‌شود افزود: دشمنان انقلاب اگر می‌توانستند بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی غلبه‌ کنند قطعاً جنگ را شروع می‌کردند.

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دیایی سپاه با تاکید بر اینکه توان موشکی جمهوری اسلامی امروز در شرایط ایده‌آل قرار دارد گفت: ملت ایران بداند که سربازان این انقلاب تحت فرامین فرماندهی کل قوا آماده دفاع از ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سردار کامجو با اشاره به سخنان سران کشورهای اروپایی در خصوص مذاکره با آمریکا تصریح کرد: امروز همگان باید بدانند که هیچ کشوری نمی‌‌تواند در برابر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی به توانمندی‌ها ایران کاملا واقف هستند ابراز داشت: نیروی دریایی سپاه هر روزه با نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس مواجه هست و این برخورد و رویارویی از موضع قدرت صورت می‌گیرد.

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دیایی سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا به دلیل اطلاع از توانمندی‌های چمهوری اسلامی در تلاش هستند تا ما را پای میز مذاکره ببرند و از ما درخواست مذاکره می‌کنند.

 

 

ارسال نظرات