امام جمعه شهر بن:

حاشیه سازی ها برای انحراف ذهن مردم از مطالبات واقعی است

امام جمعه بن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برخی حاشیه سازی ها همچون رفتن زنان به ورزشگاه و ساخت فیلم های غیرضروری را برای انحراف ذهن مردم از مطالبات واقعی همچون مسایل اقتصادی و اشتغال دانست.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۹۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، امام جمعه بن در جمع مردم شهيد پرور و رزمندگان و بسيجيان شهرستان بن گفت: يكي از مواردي كه ما را به سعادت و عاقبت بخيري مي رساند احترام به بزرگتر و مخصوصا پدر و مادر و جلب رضايت آنهاست زيرا در قرآن كريم نيكي به پدر و مادر در كنار اطاعت از پرودگار بيان شده است.

حجت الاسلام و المسلمين مير افضلي ضمن تبريك هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس يادآور دلاوري ها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان و ايثارگران است كه هشت سال جانانه جنگيدند و نگذاشتند دشمن بعثي به هدف خود برسد كه علت اين ايستادگي و مقاومت توكل بر خدا و توسل به ائمه معصومين علهيم السلام و اعتماد به وعده هاي الهي بود.

وي افزود: علت درخشش هدا و جاوادانگي انها اطاعت از ولي و ولايتمداري خالصانه آنهاست و ما نيز اگر امروز مي خواهيم بر دشمنان غلبه پيدا كنيم و مشكلات را حل نماييم بايد فرامين ولايت را مو به مو اجرا نماييم و به وضوح مشاهده كرده ايم هر جا به منويان مقام عظماي ولايت عمل كرده ايم پيروز شده و هرجا كوتاهي نموده ايم چيزي جز خسران و عقب ماندگي نصيبمان نشده است.

امام جمعه بن ضمن انتقاد از برخي مسئولين تصريح كرد: عده اي در داخل كشور به دنبال اين هستند كه با طرح مسائل حاشيه اي همچون به ورزشگاه رفتن زنان و يا ساخت فيلمهاي غير ضروري اذهان مردم را از مسائل اصلي منحرف نمايند تا مردم و به خصوص جوانان از مسائل اقتصادي و اشتغال از آنها مطالبه نكنند و از اين طريق بر كم كاري هاي خود سرپوش بگذارند كه توجه و هوشياري همگان براي مقابله با اين فريبكاري لازم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار