به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

یک دوره مسابقه ماهیگیری با حضور ۲۷ تن از بسیجیان نهاد ریاست جمهوری

معاونت تربیت بدنی مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمانهای تابعه به مناسبت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه ماهیگیری با حضور ۲۷ تن از بسیجیان نهاد ریاست جمهوری به همراه اعضای خانواده شان در محل باشگاه ماهیگیری دریاچه چیتگر برگزار نمود.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

یک دوره مسابقه ماهیگیری با حضور ۲۷ تن از بسیجیان نهاد ریاست جمهوریبه گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج،  معاونت تربیت بدنی مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمانهای تابعه به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یک دوره مسابقه ماهیگیری با حضور ۲۷ تن از بسیجیان نهاد ریاست جمهوری به همراه اعضای خانواده شان در محل باشگاه ماهیگیری دریاچه چیتگر برگزار نمود.

این مسابقه ورزشی با همت سیدبابک قیاسیان معاون تربیت بدنی مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری و با میزبانی باشگاه ماهیگیری ورزشی تهران در دریاچه چیتگر برگزار گردید.

معاون تربیت بدنی مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ضمن ارج نهادن به حماسه های دلاوران این مرز و بکم در دوران هشت ساله دفاع مقدس ترویج فرهنگ ورزش و افزایش نشاط در خانواده های بسیجیان نهاد ریاست جمهوری عنوان کرده و افزود:در این دوره تعدا ۴۰ خانواده مرحله پیش ثبت نام خود را انجام دادند اما از این تعداد حدود ۲۷ خانواده در روز مسابقه شرکت کردند.
در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر مشخص شد که به این نفرات نیز جوایز ارزنده از قبیل:
نفر اول: یک عدد کاپ قهرمان به انضمام حکم و مدال طلا و مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی
نفر دو: یک عدد کاپ به انضمام حکم و مدال نقره و مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی
نفر سوم: یک عدد کاپ و حکم و مدال برنز به همراه ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی
تقدیم شد.

نفر اول: جناب آقای اصغر توصیفیان
نفر دوم: جناب آقای محمدحسین علی مددی
نفر سوم: جناب آقای نورالله علیزاده
 همچنین سرپرست و مسوول اجرایی مسابقه خانوادگی ماهیگیری ورزشی از جناب آقای مهندس محمد جعفری مجد مسئول اجرایی دریاچه چیتگر که برای برگزاری این برنامه نهایت همکاری و مساعدت را نمودند کمال تشکر و قدردانی داشتند .
همچنین از زحمات جناب آقای مبین سیفی آبادی مدیر باشگاه ماهیگیری نیز تشکر شد.

ارسال نظرات