خبرهای داغ:
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۲۵ موکب اربعین آذربایجان شرقی در عراق برپا می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از استقرار ۲۵ موکب این استان در عراق برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۰۸۴۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو گفت: برنامه ریزی ها انجام شده و کمیته ها جلسات خود را به صورت منظم برگزار کردند و برای اینکه هموطنان راحت بتوانند به زیارت اربعین عازم شوند هرآنچه لازم است، انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته ۷۰ هزار نفر زائر از استان آذربایجان شرقی عازم عراق شدند که امسال پیش بینی می شود تعداد زائران این استان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد.

راستگو با اشاره به اینکه مرز ورودی و خروجی زائران استان آذربایجان شرقی مرز خسروی است، تاکید کرد: برنامه ریزی هایی که صورت گرفته از کمیته ستاد حمل و نقل و ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی نفرات مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به تعداد موکب های استان در عراق اذعان داشت: استان آذربایجان شرقی ۲۵ موکب خدمات رسان در عراق برپا می کند که در شهرهای زیاتی نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و بین راه نجف – کربلا مستقر می شوند که آدرس آن ها در سایت ستاد عتبات بازسازی اعلام شده است.

راستگو با اشاره به اینکه یک موکب در مرز خسروی و ۲۴ موکب در داخل خاک عراق مستقر خواهند شد، افزود: طبق برنامه و شرح خدماتی که دارند برای ۲۲ هزار نفر در شهرهای مختلف امکان استقرار را فراهم کرده و ۶۰ هزار وعده غذایی نیز به زائران ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها