مهندس عابدی خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران گیلان با سازمان اوقاف

مسئول بسیج مهندسین عمران ومعماری استان گیلان از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان متبوع خود با سازمان اوقاف و امورخیریه استان گیلا ن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۰۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری استان گیلان ، مهندس عابدی از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان متبوع خود با سازمان اوقاف و امورخیریه استان گیلا ن خبر داد.

وی در تشریح این تفاهم نامه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری کشور گفت:این تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفیت و توان بالقوه نیروهای متخصص بسیج مهندسین عمران و معماری استان، به منظور ارتقا سطح کیفی و افزایش سرعت فعالیت های  عمرانی در بقاع متبرکه و امکان مذهبی امضا شده است.

عابدی بیان داشت :یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب تبدیل امکان مذهبی کشور به قطب های فرهنگی در جهت تحکیم مبانی فکری و عقیدتی جامعه به خصوص نسل جوان و نیز اشاعه فرهنگ دینی است .لذا با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعمای استان گیلان به ممنظور ارائه خدمات مهندسی و تخصصی این تفاهم نامه تنطیم و امضا شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان گیلان با اشاره به اهداف  این تفاهم نامه خاطر نشان کرد:در متن تفاهم نامه اهدافی از قبیل تحقق رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی  و تامین مهندسین متخصص بسیج برای بهبود سطح کیفی فعالیت های عمرانی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی سازمان بسیج مهندسین عمران و معاری استان گیلان با اولویت طراحی و نظارت بر اجرای احداثات خصوصا در بقاع و امکان مذهبی مشخض شده است.

به گزارش سرویس  بسیج مهندسین عماری  ومعماری کل کشور، این تفاهم نامه به امضای مهندس محمد رضا عابدی مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان گیلان و حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و به مدت سه سال منعقد شده است.

 

ارسال نظرات