فرمانده سپاه ناحیه چالوس

18 باب خانه محروم تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه چالوس در آیین افتتاح خانه محروم در مازوپشته این شهرستان از افتتاح 18 باب خانه محروم تا دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۰۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ صبح امروز افتتاح خانه محروم در روستای مازوپشته شهرستان چالوس توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه و با همکاری شورای اسلامی و دهیار روستا، خیرین محترم، کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور فرمانده سپاه شهرستان چالوس سرهنگ عابدین داغمه چی و معاون فرماندار و سایر مسئولین و روسای ادارات به بهره برداری رسید.
سرهنگ پاسدار داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در آیین افتتاح این خانه در بیاناتی گفت ؛ سپاه پاسداران در قرارگاه خدمات اجتماعی یکی از کارهای آن ساخت خانه های محروم می باشد برای عزیزانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، این اقدامات در سال ۹۸ شامل ۱۸ واحد خانه محروم می باشد.
وی افزود ؛ این ۱۸ واحد بنای ما این است تا قبل از دهه مبارک فجر تحویل صاحبان آنها دهیم. این واحدها از طریق خود مردم، شوراها، دهیاران، اردوهای جهادی ما و خصوصاً بسیجیان عزیز همان روستا اقدام می کنند و کمک می کنند تا این خانه ها ساخته شود.
وی ادامه داد ؛ برسد ان شا الله روزی که ما در روستاها و شهرهای ما حتی یک خانه محروم نداشته باشیم. نگاه سپاه این است که در دل مردم، برای مردم و از برای وجود مردم کار بکند. و تا آخر سال هم اقدامات خوبی را برنامه ریزی نموده ایم برای کمک بیشتر به محرومین جامعه،ان شا الله

ارسال نظرات
پر بیننده ها