خبرهای داغ:
در جریان سفر به ارومیه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید داورپناه دیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید یوسف داورپناه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۶۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، غلامرضا سلیمانی امشب با همراهی فرمانده سپاه شهدای استان حبیب شهسواری در منزل مادر شهید داور پناه حضور یافت ضمن دیدار با فیروزه شجاعی، از وی دلجویی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک وظیفه دائمی و همگانی دانست و اضافه کرد: قدردانی از اسوه‌های صبر و فداکاری نباید به یک برهه زمانی خاص محدود شود.

شهید یوسف‌ داورپناه در 15 تیرماه سال 1344 هجری شمسی، در شهر کرمان به دنیا آمد.

شهید داورپناه، در رشته برق فارغ التحصیلی شد و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.

پس از آنکه گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست در غرب کشور اقدام به آشوب و اغتشاش کردند و شهرهای کردنشین ایران را اشغال کردند، شهید یوسف داورپناه داوطلبانه رهسپار کردستان شد و با پیوستن به گروه ضربت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان پیرانشهر از توابع استان آذربایجان غربی به مبارزه با گروهکهای تروریست کردی پرداخت.

در 5شهریور سال 1362 بود که حزب منحله دمکرات کردستان ایران که کینه ای عمیق از شهید یوسف داورپناه داشتند با هجوم به منزل این شهید بزرگوار، ایشان را به اسارت گرفتند و در نهایت پس از شکنجه های فراوان روحی و جسمی، او را به طرز فجیع و دلخراشی به شیوه تروریستهای داعش به شهادت رساندند و سپس پیکر این شهید والامقام را بعد از مثله کردن در مقابل دیدگان مادرش، تحویل خانواده اش دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات