جمع‌آوری 7هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان، از جمع‌آوری هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۷۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد، گفت: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی‌از راه‌های مناسب محرومیت‌زدایی است.

وی از جمع‌آوری هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا کردند.

محمدی‌فارسانی به نحوه مصرف صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۰۰ درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌ شده اشاره کرد و گفت: براساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه براساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۷۸ هزار و ۷۰۰ مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد و علاوه‌بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ ویا کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی صدقات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات