خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت تسهیلات به فارغ‌التحصیلان از دانشگاه در استان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: تسهیلات کارآفرینی به فارغ‌التحصیلان از دانشگاه در استان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۱۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

 میرحسین رسولی صدقیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، در ارتباط با نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی که در محل سالن نمایشگاه‌های مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا شده بود، اظهار کرد: در این نمایشگاه 48 غرفه با مشارکت 12 مرکز علمی و کاربردی استان و کانون دانش‌آموختگان این دانشگاه راه‌اندازی شده بود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه دستاورد و معرفی توانمندی‌های دانش آموختگان، نمایش فعالیت‌های این دانشگاه در جهت رونق تولید و اشتغال، ایجاد فضای همفکری، مشارکت بین کارآفرینان و انتخاب کارآفرینان برتر برای مسابقات منطقه‌ای برپا شده بود.

این مسوول با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی مهارت‌آموزی و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان این دانشگاه در زمینه کارآفرینی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و بالای 70 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به دلیل داشتن توانایی‌های بالا شاغل هستند.

وی تنها دلیل برای رونق بخشیدن به تولید را کارآفرینی دانست و ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی برای کارآفرینان 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند و با همکاری صندوق کارآفرینی نیز تسهیلات ویژه‌ای برای این کارآفرینان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات