معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خبر داد

برپایی 20 موکب از مازندران در مراسم اربعین

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی 20 موکب این استان در مراسم اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

حسین حسن نژاد که در جمع اعضای موکب انصارالحسین (ع) شهرستان نکا واقع در کربلای معلی در گفت‌و گویی با خبرنگار اعزامی بسیج ، اظهار کرد: حدود 5 ماه پیش از ماه محرم جلسات ستاد اربعین مازندران با محوریت دستگاه‌های اجرایی و زیر نظر استاندار تشکیل شد تا با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و همکاری و همیاری دستگاه‌های اجرایی تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: از این میان 5 موکب از موکب‌های فرعی محسوب می‌شوند و یک موکب نیز در مرز مهران مستقر شده که همگی در حال ارائه خدمات هستند و تا زمانی که زوار در منطقه بوده و امکانات موکب‌ها اجازه بدهد تا 3 روز بعد از اربعین خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مسائل مرتبط با امکانات، آمادگی، مدیریت و خدمات رسانی موکب‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته برخی نارسایی‌ها نیز وجود دارد که به نوع موقعیت و محل استقرار موکب‌ها مربوط بوده و به همین دلیل این موکب‌ها فرصت جانمایی همه امکانات را نداشتند.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه موکب‌داری در ذات یک فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود، تاکید کرد: علاوه بر اصل موکب‌داری، در این مجموعه‌ها فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی ارائه شد و همچنین در بحث پشتیبانی و درمانی حمایت‌های مناسبی انجام گرفت.

وی ضمن خوب توصیف کردن وضعیت موکب‌های مازندران از برگزاری نشست مدیران موکب‌ها پس از مراسم اربعین در استاندرای خبر داد و یادآور شد: ارزیابی جدی عملکرد موکب‌داران و برنامه‌ریزی برای جبران ضعف‌ها و برپایی هر چه بهتر مراسم در سال آینده از اهداف این نشست است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها