رئیس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:

هنرمندان بسیجی پیشرو در پویش صرفه جویی در مصرف منابع

نصیر بیگی گفت: هنرمندان بسیجی از طریق تولید آثار هنری در گرایش‌های مختلف هنری می‌توانند در ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و طبیعی اثرگذار باشند.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۵۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

امیر نصیر بیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج هنرمندان با تولید آثار هنری مانند هنرهای تجسمی، فیلم، مستند و تئاتر به ترویج فرهنگ مصرف صحیح از منابع، دوری از اسراف و هدر رفت انرژی‌ها سهیم هستند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ مصرف بهینه، صرفه جویی و رفع بسیاری از چالش‌های موجود در جامعه در حوزه عدم استفاده صحیح از منابع و هدر دادن آن بسیار کارگشا خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به فرهنگ سازی مصرف بهینه گفت: تحقق این امر مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد. لذا هنرمندان بسیجی رسالت خود را در ترویج فرهنگ صرفه جویی در قالب نوشتن کتاب، ساختن فیلم، هنرهای تجسمی، طنز و کاریکاتور و ... ادا می‌کنند.
نصیر بیگی در پایان سخنانش اظهار کرد: لازم به ذکر است که غالب تلاش‌ها برای تولیدات هنری در راستای تحقق فرهنگ صرفه جویی است  و استفاده صحیح از منابع نباید سطحی و یا حالت شعاری داشته باشد. بلکه باید با ظرافت‌های خاص هنری به گونه‌ای خلق شوند که در پس مایه‌های ذهنی مخاطب، این طرز تفکر را احیا کند و تاثیر گذار ی خود را داشته باشد.

ارسال نظرات