خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده:

واقعه کربلا در تاریخ ماندگار شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده گفت: واقعه کربلای حسینی با افشاگری حضرت زینب (س) در تاریخ ماندگار شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۳۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسيج از نقده، حجت‌الاسلام جهانبان عصر امروز در مراسم اربعين سالار شهيدان امام حسين (ع) که با حضور كاركنان رسمی و وظيفه در حسينيه ثارالله سپاه نقده برگزار شد، اظهار کرد: واقعه کربلای حسینی با افشاگری حضرت زینب (س) در تاریخ ماندگار شده است.

وی افزود: امام حسين (ع) و ياران باوفايش برای حفظ اسلام و پيشبرد اهداف والای آن از تمام دارايی خود گذشتند و امروز ما به پيروي از راه اباعبدالله(ع) بايد جهت پيشبرد اهداف اسلام از كارهایی كه اسلام منع كرده است، دوری كنيم.

جهانبان ادامه داد: امروز اگر بخواهيم امام زمان (عج) را ياری كنيم، بايد به راه اهل بيت (ع) و فرامين آنها اعتقاد داشته و عمل كنيم، بايد پرهيزكار باشيم، از گناه دوری کنیم، در سخن، نگاه و رفتار عفت داشته باشيم و به معنای واقعی كلمه زينت اهل بيت (ع) باشيم نه موجب سرافكندگی آنان.

مسوول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه نقده به حركت سنجيده زينب كبری (ص) اشاره كرد و افزود: دشمنان سعی داشتند حادثه كربلا در همان منطقه دفن شده و به فراموشی سپرده شود، اما صبر و استقامت حضرت زينب كبری (س) و امام سجاد(ع) و افشاگری‌‌های آنها با وجود مصائب به وجود آمده، هدف واقعی امام حسين (ع) و يارانش را به عالم نشان دادند و پياده‌روی كاروان‌ها در اربعين به سمت كربلا نشان از اين هدف والا دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات