خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج چایپاره:

اربعین حسینی وحدت جهان اسلام را تقویت می‌کند

مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: اربعین حسینی وحدت جهان اسلام را بیش از پیش تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۸۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، سرهنگ حاجی‌زاده در مراسم اربعین حسینی که در حسینیه چایپاره برگزار شد، اظهار کرد: اربعین حسینی، اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش تقویت کرده و عظمت این آئین آسمانی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی افزود: فلسفه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) در چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان گردید به خاطر اهمیت و عظمت این مدت می‌باشد که در همه ادیان وجود دارد و دوران چهل سالگی انقلاب دوران جوانی و پختگی و نشاط انقلاب می‌باشد که دشمنان می خواستند با همه تحریم‌ها و فشارها این دوران را مردم ایران اسلامی نبینند چراکه با گذشتن چهل سالگی انقلاب، دیگر نمی‌توانند به این درخت تناور صدمه و آسیب‌های جدی بزنند پس حیات این انقلاب تضمین شده است.

این مسوول گفت: اربعین حسینی(ع) نیز به مرکز ثقل و مایه وحدت امت اسلامی و سایر ادیان الهی تبدیل شده و این را ما در راهپیمایی عظیم اربعین شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: همه فرق و ادیان در این کنگره بین‌المللی حضور دارند و به رسانه‌ای پرقدرت تبدیل شده که مایه قوت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی می‌باشد، این موسم بزرگ زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را رقم می‌زند.

انتهای پیام

ارسال نظرات