فرمانده سپاه شهرستان قرچک:

معاندین در عراق نا امنی ایجاد کردند که مردم در اربعین حضور پیدا نکنند اما حضور ملت های آزادیخواه جهان نقشه دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شهرستان قرچک با بیان اینکه حرکت اربعین نمادی از جهانی شدن و پیوند دل ها زیر بیرق حسین(ع) است؛ تصریح کرد: قبل از مراسم اربعین، معاندین در عراق نا امنی ایجاد کردند که مردم در این مراسم حضور پیدا نکنند اما حضور ملت های آزادیخواه جهان نقشه دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۷۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت : حرکت اربعین حسینی در کشور های اسلامی نمادی از جهانی شدن و پیوند دل ها زیر بیرق حسین(ع) است.

سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک در ادامه تصریح کرد : به حمدالله چند سالی است که حرکت پیاده روی در تداوم پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان قرچک صورت گرفته و مردم  هم به صورت خودجوش، هیئت ها، بسیجیان، رزمندگان و امت حزب الله با همکاری و مشارکت نهادها و سازمان های بسیج، نیروی انتظامی با محوریت امام جمعه شهرستان قرچک به سمت حرم عبدالعظیم ( ع) حرکت می کنند.

وی ادامه داد: این حرکت، نمادی از جهانی شدن راه حسین( ع) است، حرکت اربعین حسینی یعنی پیوند دل ها زیر بیرق حسین(ع) و زمینه سازی برای ظهور است.

فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک حرکت اربعین را حرکت به سمت عملی نمودن گام دوم انقلاب و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تبعیت از ولایت فقیه دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از برگزاری اربعین معاندین در عراق نا امنی ایجاد کردند که مردم حضور پیدا نکنند گفت: مردم و ملت های آزادیخواه جهان به این مسئله پی بردند که هرکجا دشمن بخواهد شیطنت کند حضور گسترده مردمی می طلبد و امسال ملت ایران و مردم کشور عراق و سایر کشورها از جمله لبنان، سوریه، پاکستان و افغانستان آگاهانه نشان دادند که در راه حسین ( ع) جانفشانی می کنند و آماده هستند و هیچ گونه حرکت استکباری نمی تواند اتحاد، انسجام، همدلی و حرکت باشور و شعور حسینی را از ملت ها بگیرند و نشان دادند که همیشه در صحنه هستند.

ارسال نظرات