دیدار سردار رجبی با دانشجویان دوره عالی اداری سپاه

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ظهر امروز با دانشجویان دوره عالی اداری سپاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۱۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  در دیدار با دانشجویان دوره عالی اداری سپاه اظهار کرد: زندگی در جامعه امروزه اقتضای فراگیری علم و دانش را دارد و باید نیرو‌های ما با کسب مهارت‌های لازم بتوانند در جامعه خدمت کنند.

سردار رجبی افزود: شما کسانی هستید که با علم و دانش خود آینده سپاه را خواهید ساخت و انتظار می‌رود که برای آینده‌ای خوب برنامه ریزی شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان عنوان کرد:برای مقابله با تهدیدات باید عنصر فعال، سازنده و خلاق وجود داشته باشد و آن عنصر نیروی انسانی توانمندی است که با حضور و دانش خود میتواند در مقابل هر گونه دشمنی ایستادگی کند.

وی گفت:ما می‌خواهیم با آموزش نیرو‌های توانمند در سپاه در همه عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و با کسب مهارت و علم جوانانی شایسته برای آینده این کشور تربیت کنیم.

سردار رجبی اظهار کرد: بهترین کار را هر کسی با دست خود رقم میزند بگونه‌ای که باید در هر راهی با استفاده از ظرفیت‌های مناسب نتیجه مناسب آن را انتظار داشت.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسدار انقلاب است افزود: دستگیری یکی از افراد ضد انقلاب و تحت حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس نشانه اقتدار و توانمندی نیرو‌های سپاهی است که برای ما جای افتخار ا. و خواری و شکست دشمن را در پی خواهد داشت که همه این پیروزی‌ها بسته به ایمان و عزت ما دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس در جمع دانشجویان سپاه گفت: شناخت ویژگی‌های خود، پذیرش آن‌ها و تکیه کردن به آن‌ها به‌معنای خودباوری است و رسیدن به خودباوری نشانه پذیرش تمام ابعاد وجودی خود، چه خوب و چه بد است پس با سر لوحه قرار دادن خدا محوری و خود باوری میتوان جامعه و آینده خوب و درخشانی را رقم زد.

در پایان سردار رجبی با توصیه به این دانشجویان کفت: در هر کاری و در همه مسایل زندگی همواره به یاد خدا باشید چرا که یاد خدا انجام همه کار‌ها را سهل و آسان میکند وهر کسی با خدا و برای خدا در انجام وظیفه‌ای که بر عهد دارد معامله کند به رستگاری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات