خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

بت ابرقدرتی آمریکا با تصرف لانه جاسوسی شکست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: تصرف لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی این رژیم را به همه آشکار کرد و حرکت ظلم ستیزی انقلاب با تسخیر این لانه شتاب بیشتری گرفت و بت ابرقدرتی آمریکا را شکست.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۳۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب حضرت آیت الله قاضی طباطبایی و یوم الله 13آبان با اشاره به اینکه ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار و نقطه عطف سه رخداد مهم تاریخ معاصر است، گفت: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است.
وی افزود: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است و امیدواریم در 13آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش آموزان بر علیه استکبار جهانی تکرار شده و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان آذربایجان شرقی و ایران بلند شود.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در این روز سه واقعه مهم اتفاق افتاده است. در این روز امام خمینی(ره) تبعید شدند و دانش آموزان بیگناه توسط رژیم شاه به گلوله بسته شدند و همچنین در این روز لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد که اتفاق بزرگ و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.
امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه های دشمنان و تحرکات آمریکا گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمیرسد به دلیل عدم توانایی آنها در برابر اقتدار ملت ایران است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در سایه تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: اول آبان 56 آیت الله شهید سید مصطفی خمینی به دست حزب بعث و ساواک ایران به شهادت رسید که با برگزاری مراسم های بزرگداشت و ترحیم آن شهید والامقام، جرقه انقلاب اسلامی ملت ایران زده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها