انتقاد فرمانده سپاه سلمان از عدم اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند نظام به مردم توسط مسئولان

فرمانده سپاه سلمان از عدم اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند نظام به مردم توسط مسئولان، انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۹۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در کارگاه توانمندسازی و هادیان سیاسی پایور شهرستان زاهدان، اظهار داشت: ما مسئولانی که در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره دارای سمت می باشیم، نتوانسته ایم به خوبی از نظام دفاع کرده و اقداماتی که این نظام مقدس به مردم ارائه داده را اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: در طی چهار دهه گذشته، هرچه که تلاش کردایم، نتوانسته ایم واقعیت های نظام را برای مردم بیان کنیم و شاید همین عدم بیان ما باعث فاصله افتادن بین نخبگان و همه اقشار در جامعه شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: حرکت و تلاش دشمنان و دنیای استکبار در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، برای مهار انقلاب می باشد که با رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، تاکنون همه معادلات استکبار بهم خورده و تمام دشمنان و استکبار که چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی داشتند، پیروزی انفلاب برای آنان بسیار سخت شده است.

وی تصریح کرد: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش دشمن برای مهار و سرکوبی ملت و نظام ما بوده است، نظام جمهوری اسلامی و احاد نیروهای مسلح در یک کشور، تجربه ارزشمندی چون دفاع مقدس را در چهل سال گذشته پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس عامل تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود، ما در دوران دفاع مقدس در فرهنگ، سیاست، حوزه  اجتماعی و همه مولفه های کشور رشد قابل توجهی داشته ایم که این روند باعث عصبانیت بیش از پیش دشمن شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات