بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حمایت بسیج و توده مردم امکان پذیر است

بصیری گفت:با توجه به کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب امید آفرینی، بسیج با امید، فهم موضوع و آگاهی بخشی و همراهی توده مردم باید ذر راستای تحقق بیانیه گام دوم اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۲۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر پایه یک نگرش امید آفرین برای حرکت در موضوعات مختلف از جمله حوزه‌های صنعتی، علمی، اجتماعی ، فرهنگی و ... است.
بصیری افزود: با توجه به نگاه ویژه‌ای که امام خامنه‌ای به امید، تلاش، کار و بهره‌بری بیشتر در حوزه های مذکور داشتند، بسیج می‌تواند آن‌ها را حمایت کند. لذا نیاز است که در گام دوم انقلاب اسلامی ما از خودگذشتگی و ایثار بیشتری از خود داشته باشیم.
وی در ادامه اظهار کرد: بسیج باید در حوزه‌های کشاورزی، فناوری و پژوهش‌های جدید جهان علمی و از همه مهم‌تر در حوزه نظریه پردازی در کرسی‌های علوم انسانی، اصلاح وضعیت دانشگاه ها و دانشجویان و ... ورود کند.
مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: این امر نیازمند حمایت مردمی است. در حقیقت برای ورود مردم دراین حوزه باید از بسیج، فرهنگ بسیج و از از فرهنگی که به دنبالش حرکات بزرگی به همراه است، استفاده کرد. بدین طریق بسیج با علم، آگاهی و فهم موضوع با همراه کردن توده‌های مردمی  این حرکت عظیم را انجام دهد، ایمان را در آن‌ها برای ساخت کشوری پربارتر و موفق‌تر تقویت کند. گام‌های اساسی را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارد و آن‌ها را محقق سازد.

ارسال نظرات