خبرهای داغ:
مسئول واحد آفرینش‌­های ادبی حوزه هنری استان همدان:

کارگاه تخصصی شعر در همدان برگزار می‌شود

مسئول واحد آفرینش‌­های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی شعر با حضور علی محمد مودب مدیر عامل موسسه شهرستان ادب و از شاعران نامی ایران، در حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۸۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

کارگاه تخصصی شعر در همدان برگزار می‌شودزندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه تخصصی شعر با حضور علی محمد مودب مدیر عامل موسسه شهرستان ادب و از شاعران نامی ایران، یازدهم آبان ماه امسال ساعت 15 در حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: شعر زبان ارتباطی ویژه‌ای است که از ادبیات روزمره و داستانی جدا است و شاعر با ورز و صیقل دادن کلمات و چیدمان هنرمندانه آن مفاهیم عمیق و مختلف را با دیدگاهی جدید و جذاب ارائه می‌کند.

مسئول واحد آفرینش­‌های ادبی حوزه هنری استان همدان استعداد، غریزه شاعرانه، دانش شعری، ادبی، مذهبی و اجتماعی را از ویژگی‌های یک شاعر دانست، افزود: شاعر با داشتن ویژگی‌های مذکور و آگاهی به زمانه خویش، می‌تواند در هدایت فکری آحاد مردم نقش‌آفرینی کند.

وی علی محمد مودب را شاعری اجتماعی، ارزشی و متعهد خواند و تصریح کرد:  علی محمد مودب هم اکنون مدیرعامل موسسه شهرستان ادب است که در کارنامه ادبی وی آثاری چون دست خون، سفر بمباران، عطر گلی نیست، مرده‌های حرفه‌ای و عاشقانه‌های پسر نوح به چشم می‌خورد؛ او توانسته است در سال ۹۲ نامزد دریافت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شود.

زندی خاطرنشان کرد: حضور شاعران و علاقمندان ادبی در این کارگاه آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات